کرمانشاه

به‌کارگیری چهار دستگاه خودروی جدید در آتش نشانی کرمانشاه در سال جاری

به‌کارگیری چهار دستگاه خودروی جدید در آتش نشانی کرمانشاه در سال جاری

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: در سال جاری یک دستگاه نردبان ۳۲ متری، ۲ دستگاه خودرو پیشرو عملیاتی و یک دستگاه خودرو مه پاش به ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی افزوده شد.

وی افزود: با پیگیری‌های شهردار کرمانشاه، نوسازی بخشی از ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی کرمانشاه از جمله تعویض خودروهای پیشرو امدادی و اطفائی، پس از طی تقریبا ۲ دهه و با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: گام دوم، قرار گرفتن این خودروها در ناوگان امدادی، تکمیل و تجهیز این دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به شهروندان بود.

رضایی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در خصوص راه اندازی خودروها انجام شده است، این خودروها بر اساس شرایط کاری آتش نشانی، توانایی کار در ارتفاع، حمل تجهیزات و نفرات، پوشش حوادث، از مانور امدادی مناسبی در سطح شهر برخوردار هستند و حداقل تا ۲ دهه دیگر می تواند بهره‌وری داشته باشند.

وی اضافه کرد: بررسی و کاهش سن ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی بخشی از ضروریات حفظ آمادگی خدمات رسانی است که بتوانیم در زمان بروز حادثه و بی‌درنگ در خدمت شهروندان باشیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا