اقتصادی

بدون مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین، سرویس های مربوط به سیم کارت را دریافت کنید!

بدون مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین، سرویس های مربوط به سیم کارت را دریافت کنید!

در روزهای پرترافیک و پرتردد اکثر شهرهای کشور، شما برای تعویض سیم کارت قدیمی به سیم کارت یوسیم (۴G) یا فعالسازی سیم کارت خود باید از یک سوی شهر به سوی دیگر بروید. در این میان نه تنها باید هزینه زیادی را صرف رفت و آمد کنید بلکه زمان زیادی هم باید در شلوغی و ترافیک بگذرانید. همچنین اگر شاغل باشید که باید حتما از محل کار خود با هزار زور و زحمت مرخصی نیز بگیرید. اما شاید بگویید خوب چاره چیست؟ چطور با صرفه جویی در هزینه و زمان در منزل یا محل کار باید این کار انجام داد؟ در ادامه ما قصد داریم به شما یک راهکار ساده و عالی معرفی کنیم.

سیستم همراه یار همراه اول چیست؟

اپراتور همراه اول به منظور خدمت‌رسانی بهتر به کاربران سیم کارت‌های همراه اول، سرویسی به نام همراهیار را راه‌اندازی کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، شما برای فرآیند به نام زدن، تغییر سیم کارت و… نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

این سیستم در دوران کرونا توسط شرکت همراه اول به کاربران ارائه شد. اما با گذشت زمان و استقبال بی‌نظیر کاربران همراه اول، این شرکت، سرویس همراه یار را برای همیشه ماندگار کرد. یکی از دلایل برتری همراه اول به عنوان یک اپراتور حرفه‌ای دقیقا ارائه خدمات متنوع است.

بدون مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین، سرویس های مربوط به سیم کارت را دریافت کنید!

شرح خدمات قابل ارائه سرویس همراهیار

همانطور که در بالا اشاره شد، سرویس همراهیار یک سرویس عالی برای کاربران سیم کارت‌های همراه اول است که از طریق اپلیکیشن همراه من، سایت همراه اول یا سامانه تلفنی ۹۹۹۰ در دسترس است. به عبارتی افراد بدون اتلاف وقت می‌توانند برخی از کارهای سیم کارت خود را انجام دهند. اما شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که سرویس خدمات در محل همراهیار چه خدماتی را به کاربران و مشتریان ارائه می‌کند؟ سرویس‌های قابل ارائه همراه یار به شرح زیر است:

  • انتقال مالکیت یا تغییر نام سیم کارت
  • قطع مفقودی سیم کارت
  • تعویض یا فعالسازی سیم کارت
  • ترابرد به همراه اول
  • تغییر آدرس
  • تبدیل خط اعتباری به دائم

شما برای هر یک از کارهای بالا، دیگر نیاز به مراجعه حضوری نخواهید داشت. تنها با بهره از خدمات سرویس همراه یار همراه اول می‌توانید تمام کارها را بدون کوچکترین اتلاف زمان و هزینه انجام دهید.

بدون مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین، سرویس های مربوط به سیم کارت را دریافت کنید!

استان‌های تحت پوشش سرویس همراه یار

همراه یار در حال حاضر برای تمام ۳۱ مرکز استان و همچنین برای ۹۵ شهر خدمات بالا را ارائه می‌دهد. بنابراین سرویس خدمت در محل همراهیار هنوز برای برخی از شهرها ارائه نشده است.

مزایای استفاده از خدمات در محل

سرویس خدمات در محل (همراهیار) برای کاربران سیم کارت همراه اول مزایای مختلفی دارد که برخی از آنها عبارت است از:

  • صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف زمان رفت و برگشت و زمان انتظار در باجه‌های حضوری همراه اول
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های تردد در شهر
  • کاهش تردد غیرحضوری در سطح شهر و جلوگیری از آلودگی سطح شهری و ایجاد ترافیک
  • کسب رضایت بیشتر مشتریان همراه اول
  • افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان

ساعت کار همراه یار

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا سرویس همراه یار به مشتریان در همه ۲۴ ساعت شبانه‌روز خدمات‌رسانی می‌کند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر؛ سرویس خدمت در منزل همراهیار در روزهای شنبه تا چهارشنبه و به جزروزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۶ به شما خدمات ارائه می‌کند. سرویس همراه یار در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ در خدمت شما است. همراه یار تنها در روزهای تعطیل و فقط در شهر تهران از ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای پنچ شنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ به کاربران سیم‌ کارت‌ها خدمات رسانی می‌کند.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، سرویس همراه یار یک سیستم ارائه خدمات در منزل و محل کار است. بنابراین شما برای تمام امور مرتبط با سیم کارت اعم از تغییر نام مالک، تعویض سیم کارت و… می‌توانید بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت و هزینه، کارهایتان را انجام دهید. در این حالت شما در شرایط ضروری نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. همراه یار از طریق اپلیکیشن همراه من، سایت همراه اول و یا سامانه تلفنی ۹۹۹۰ در دسترس مشترکان است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا