اخبار ورزشی

رئال مادرید به زحمت قعرنشین را شکست داد و صدرنشین شد

رئال مادرید به زحمت قعرنشین را شکست داد و صدرنشین شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید میزبان آلمریای قعرنشین بود و این بازی را که نیمه اولش را با دو گل به حریف واگذار کرده بود، با پیروزی ۳ بر۲ رئالی‌ها به پایان رساند.

بازی برای کهکشانی‌ها شروعی غافلگیر کننده داشت و هنوز دقیقه اول آن کامل نشده بود که لارژی رمضانی دروازه‌ تیم میزبان را باز کرد. دردسرهای تیم فوتبال رئال مادرید با ثبت گل دوم آلمریا در دقیقه ۴۳ توسط ادگار گونسالس بیشتر شد اما این تیم در دقیقه ۵۶ با گلی که جود بلینگام از روی نقطه پنالتی زد، به بازی برگشت و وینیسیوس جونیور هم با زدن گل دوم میزبان در دقیقه ۶۷ آن را از شکست خانگی نجات داد.

دیونگ: شایستگی رئال برای قهرمانی سوپرجام به معنای بد بودن فصل ما نیست

در ادامه اخراج گاریتانو از آلمریا در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، انگیزه تیم کارلو آنچلوتی را برای کسب تمام امتیازات بازی، حتی بیشتر کرد و دو دقیقه بعد این اتفاق با گلزنی دنیل کارواخال رخ داد و مدافع پیش تاخته، سومین گل را برای مادریدی‌ها زد. در نهایت این مسابقه که نیمه دومش ۱۶ دقیقه وقت تلف شده داشت با ثبت شانزدهمین پیروزی در بیستمین بازی کهکشانی‌ها به پایان رسید و این تیم به صدر جدول صعود کرد.

در جدول رده‌بندی لالیگا، پس از رئال مادرید که بازی معوقع دارد، جیرونا با ۴۹ امتیاز از ۲۰ بازی در رده دوم قرار دارد و اتلتیک بیلبائو ۴۱ امتیازی از ۲۱ بازی بالاتر از بارسلونایی که از ساعت ۲۱ امشب میهمان رئال بتیس است، رده سوم را به خودش اختصاص داده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا