آذربایجان شرقی

دوربین برای طرح LEZ در تبریز نداریم

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، جعفری  در سی‌وششمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر تبریز که به منظور بررسی آلودگی هوای تبریز تشکیل یافته بود، اظهار کرد: روزانه برای خودروهای فاقد معاینه فنی برگ اخطار صادر می‌شود که آخرین آمار  یک‌هزار و ۲۰۹ برگ است.

جانشین رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی، گفت: در مورد بحث «ال‌ای‌زد» دوربین نداریم و از دوربین‌های طرح زوج و فرد استفاده می‌کنیم.

جعفری با بیان اینکه با خودروهای آلاینده شهری برخورد می‌کنیم، ادامه داد: اگر خودروهای سنگین آلاینده وارد محدوده شوند، برخورد خواهیم کرد.

آلودگی هوا در طول سال اتفاق می‌افتد نه در عرض چند روز

عباس رنجبر، شهردار تبریز هم در ادامه‌ این جلسه با بیان اینکه موضوع آلودگی هوا در طول سال اتفاق می‌افتد نه در عرض چند روز، گفت: عمده‌ترین آلودگی‌ها از خودرو و صنایع انباشت می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث آلودگی هوا، تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری نیز تاثیر دارند که در همین راستا مبلغی برای بهسازی و تعمیر و تجهیزشان در نظر گرفته‌ایم.

شهردار تبریز یادآور شد: در مورد ساختمان‌ها نیز مقرر شده تا مورتورخانه‌ها تعطیل و با حداقل سوخت فعالیت کنند، همچنین موضوع زباله‌سوز را نیز کنترل می‌کنیم و سعی داریم آلودگی حاصل از این امر را کاهش دهیم.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا