اخبار ورزشی

خطیبی: پیکان می‌تواند سورپرایز فصل باشد/ بازیکنی را بدون مطالعه و بررسی نمی‌گیریم

خطیبی: پیکان می‌تواند سورپرایز فصل باشد/ بازیکنی را بدون مطالعه و بررسی نمی‌گیریم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، رسول خطیبی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پیکان، درباره دیدار دوستانه تیم فوتبال این باشگاه با استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: پیش از آغاز فصل جدید برنامه‌ریزی کردیم تا به دیدار تیم‌های قدرتمندی مانند استقلال و پرسپولیس برویم که همین اتفاق افتاد. اینگونه بازی‌ها برای ما که تیم جوانی داریم، بسیار مفید است. بازیکنان پیکان آینده‌دار اما کم‌تجربه هستند و بازی برابر تیم‌های بزرگ و باشخصیت، اعتمادبه‌نفس‌مان را افزایش می‌دهد.

وی با تمجید از سرخابی‌ها گفت: پرسپولیس و استقلال تیم‌های قدرتمندی هستند که در لیست خود، بازیکنان تأثیرگذار زیادی را می‌بینند. ما دنبال برد یا باخت نبودیم؛ بلکه می‌خواستیم نقاط ضعف و قوت خود را برابر تیم‌های بزرگ پیدا کنیم. حقیقت این است که در فصل جدید، یک پیکان جدید را در زمین بازی خواهید دید. این موضوع برای ما اهمیت دارد که بازیکنان در کنار کارهای بدنسازی و تاکتیکی، با اعتمادبه‌نفس بالا و ذهنیت صحیح وارد رقابت‌ها شوند.

آخرین وضعیت اسدی و نریمان جهان در پیکان

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد نقل‌وانتقالات این باشگاه تصریح کرد: به‌خاطر تغییراتی که در لیست بازیکنان ما نسبت به فصل قبل به وجود آمده است، نیاز بود تا خط دفاع را مستحکم کنیم تا آماده حضور در لیگ شویم. از سوی دیگر، همچنان در شرایط جذب بازیکن هستیم و این روند برای باشگاه پیکان ادامه دارد. البته با صبر و حوصله به دنبال یاران جدید می‌رویم، چون دوست نداریم بازیکنی را بدون مطالعه و بررسی به لیست تیم اضافه کنیم.

خطیبی با بیان اینکه امیدوار است تأثیر دیدار با استقلال و پرسپولیس را در طول فصل ببیند، خاطر نشان کرد: این موضوع را به باشگاه هم اطلاع دادم که دنبال جذب بازیکنانی هستیم تا در طول فصل به میدان بروند، نه اینکه فقط لیست‌مان پُر شود. امیدواریم تأثیر بازی برابر استقلال و پرسپولیس را در طول فصل ببینیم. البته پروژه تمرین و آماده‌سازی تیم ما ادامه دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: همراه با مدیریت باشگاه به دنبال بستن تیمی جوان، پُرانگیزه و دونده هستیم تا فصل خوبی در کنار هم آغاز کنیم. اگر بازیکنان جوان ما روحیه خوبی داشته باشند، شک ندارم که پیکان می‌تواند سورپرایز لیگ بیست‌‌وسوم باشد. ما اینجا هستیم تا به رشد تیم کمک کنیم و ستاره‌های جدیدی به فوتبال ایران معرفی شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا