Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دومین پیوند موفقیت‌آمیز قلب در خوزستان انجام شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

دومین پیوند موفقیت‌آمیز قلب در خوزستان انجام شد

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، دومین پیوند موفقیت‌آمیز قلب در خوزستان انجام شد و شرایط جسمی دریافت‌کننده‌ پیوند مساعد گزارش شده است‌.

پیوند قلب انجام شده، دومین پیوند موفقیت‌آمیز قلب در جنوب غرب کشور است که با توانمندی کادر مجرب پیوند اعضای دانشگاه در روز چهارشنبه هشت دی ماه صورت گرفت و امروز حال عمومی دریافت‌کننده پیوند کاملا مطلوب است.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اهدای اعضای مرحوم احمد احمدی جوان خوزستانی، جان دوباره ای به سه بیمار نیازمند بخشیده شد.
کلیه، کبد و قلب این مرحوم با رضایت و سخاوتمندی خانواده وی و توسط کادر پزشکی بیماران گلستان اهواز به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

اهدای عضو اقدامی خیرخواهانه است که در طول ماه های اخیر شاهد توسعه خوبی در استان خوزستان بوده است وبایستی تمام ظرفیت ها به کار گرفته شوند تا این روند روبه رشد ادامه و گسترش بیشتری داشته باشد.

پیش از این در پی اعلام مرگ مغزی محمد تامرادی، جوان ۲۷ ساله اهل باغملک که بر اثر تصادف دچار خونریزی مغزی شده بود، با رضایت خانواده وی، قلب این جوان خوزستانی به یک بیمار نیازمند اهدا شد تا اولین پیوند قلب در استان انجام شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا