اخبار ورزشی

برخورد عجیب مسئولان شهرستان سمیرم با خواهران منصوریان/ قهرمان بنر خوش‌آمدگویی را جمع کرد!

برخورد عجیب مسئولان شهرستان سمیرم با خواهران منصوریان/ قهرمان بنر خوش‌آمدگویی را جمع کرد!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، الهه و شهربانو منصوریان ملی‌پوشان ساندای ووشوی کشورمان پس از کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، در روزهای گذشته وارد ایران شدند و برای استراحت به شهرستان سمیرم استان اصفهان، زادگاه خود بازگشتند.

هیئت ووشو شهرستان سمیرم در راستای استقبال از این قهرمان اقدام به تهیه بنر خوشامدگویی در سطح این شهر می‌کند، اما در اتفاقی عجیب شهرداری و فرمانداری این شهرستان برای هزینه این بنر دچار اختلاف می‌شوند و در تماس با هیئت ووشو این شهرستان پیگیر هزینه اجاره این بنر می‌شوند. این موضوعی است که شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی آن را روایت و در نهایت با گرفتن کارگر اقدام به جمع‌آوری این بنرها کرد.

منصوریان: ‌مدال برنز را قبول ندارم و اگر نمی‌گرفتم بهتر بود

این اتفاق عجیب در شرایطی صورت گرفته که مسئولان استان‌های مختلف در روزهای اخیر نه تنها با تهیه بنرهای خوش‌آمدگویی افتخارآفرینی قهرمان شهر خود را تبریک می‌گویند، بلکه مراسمی نیز برای استقبال از این قهرمانان برگزار می‌کنند.

الهه منصوریان با کسب سه مدال نقره و یک برنز بازی‌های آسیایی و سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان و شهربانو منصوریان با یک مدال نقره و یک مدال برنز بازی‌های آسیایی و پنج مدال طلای جهان از پرافتخارترین ورزشکاران شهرستان سمیرم استان اصفهان هستند.

.

 

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا