اخبار روز

رئیس رژیم صهیونیستی: اختلافات نتانیاهو با مخالفان باعث چند پاره شدن جامعه ما می شود

رئیس رژیم صهیونیستی:
اختلافات نتانیاهو با مخالفان باعث چند پاره شدن جامعه ما می شود

به نقل از خبرگزرای اسپوتنیک، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی اختلافات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم با مخالفان را عمیق ارزیابی کرد که منجر به چند پاره شدن جامعه صهیونیستی خواهد شد.

هرتزوگ ضمن ابراز نگرانی شدید درباره پیامدهای این اختلافات، افزود: تمایل دارم فرصت را غنیمت شمرده و درباره تحولات جاری صحبت کنم، ما در آستانه اختلافات عمیقی قرار داریم که منجر به چند پاره شدن جامعه ما خواهد شد، این درگیری ها به شدت باعث نگرانی من و افراد زیادی در اسرائیل شده است.

گفتنی است، شامگاه گذشته هزاران صهیونیست در تظاهراتی که بزرگترین اعتراض جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو توصیف شده، به خیابان‌ها آمدند.

منابع صهیونیستی مشارکت کنندگان در این اعتراضات را در شهر تل آویو، حیفا و قدس اشغالی در مجموع قریب به ۱۰۰ هزار نفر برآورد کرده اند.

براین اساس علاوه بر تل آویو، معترضان علیه سیاست‌های کابینه نتانیاهو در حیفا و قدس اشغالی نیز به طور گسترده به خیابان‌ها آمدند.

برخی مقامات سابق رژیم صهیونیستی که هم اکنون در صف مخالفان نتانیاهو قرار دارند، پیش از برگزاری این تظاهرات از آغاز اعتراضاتی بی سابقه علیه اقدامات کابینه جدید خبر داده و اعلام کرده بودند که در مخالفت با سیاست‌های نتانیاهو که آزادی‌های جامعه صهیونیستی را در معرض تهدید قرار داده، در تظاهراتی میلیونی به خیابان‌ها می آیند.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا