سمنان

انعقاد قرارداد همکاری های فناورانه بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت نساجی الگانت سمنان

انعقاد قرارداد همکاری های فناورانه بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت نساجی الگانت سمنان

انعقاد قرارداد همکاری های فناورانه بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت نساجی به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان ، دکتر داود مداح، رییس پارک علم و فناوری

دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: این همکاری با هدف تقویت همکاری های مشترک و توسعه زیست بوم فناوری استان سمنان شکل گرفت.

وی افزود: مشارکت در برگزاری کنفرانس‌ها و رویدادهای فناورانه مشترک، ارائه نیازهای فناورانه از سوی شرکت صنعتی، بهره‌مندی واحدهای فناور پارک از تجربه واحد صنعتی در تجاری‌سازی، بازارسازی و بازاریابی، حمایت مشترک پارک و شرکت از تجاری سازی ایده های نوآورانه در زمینه تخصصی شرکت و تقویت حضور شرکت در مجموعه وابسته به پارک علم و فناوری جهت تجاری سازی ایده ها، از اهمّ مفاد این قرارداد همکاری می‌باشد.

مهندس مهدی جعفری مدیرعامل شرکت نساجی الگانت سمنان ضمن اعلام خرسندی از انعقاد این قرارداد اظهار داشت: شرکت الگانت با هدف رونق صنعت نساجی در ایران، تولید محصولات باکیفیت و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه فعالیت دارد و معتقدیم توسعه ارتباطات در راستای اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان، برای هر دو سازمان نتایج مثبتی خواهد داشت.

مهندس رستم سعداللهی، رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت:انعقاد قرارداد با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، باعث هم افزایی و تعامل با شرکت های فناور و دانش بنیان می گردد و می توان از توانمندی و تخصص فناوران برای رفع برخی از نیازها و پروژه ها بهره مند شد.

دکتر مداح در ادامه گفت: هم‌افزایی شرکت‌های صنعتی بزرگ استان با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، می‌تواند موجبات ایجاد و توسعه تولیدات دانش بنیان و اشتغال پایدار گردد.

انعقاد قرارداد همکاری های فناورانه بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت نساجی الگانت سمنان

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا