ایلام

راه اندازی مرکز ناباروری در استان ایلام ضروری است

نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت ایلام صبح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام بر لزوم راه اندازی مرکز ناباروری در استان ایلام تاکید کرد و گفت: بیمه شدگان سازمان‌های بیمه گر از این به بعد می‌توانند سالی سه بار از خدمات مراکز ناباروری در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

وی افزود: تمام بیمه شدگان سازمان‌های بیمه گر می‌توانند به مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور مراجعه کنند و با پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز از این خدمات استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: افرادی که از ابتدای سال تاکنون به مراکز ناباروری مراجعه کرده‌اند و هزینه دارند، سند و فاکتور آن هزینه‌ها را به ادارات کل بیمه و شهرستان‌ها یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه تحویل دهند.

وی با اشاره به نبود مراکز ناباروری و تحمیل هزینه‌های درمانی بر مردم، گفت: متاسفانه در استان ایلام مرکز ناباروری وجود ندارد و بیمه شدگان ما به خارج از استان به استان‌های تهران، کرمانشاه و دیگر شهر‌ها مراجعه می‌کنند و هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

رحیمی ادامه داد: از مسوولان استان تقاضا می‌کنیم مرکز ناباروری در استان را راه اندازی کنند که این خدمات بیمه سلامت به مردم ارائه شود.

انتهای پیام /م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا