Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ربیعی: آیا واقعا پنالتی نساجی درست بود؟ /داور اصلا در قواره این بازی نبود/قرارداد 100هزار میلیاردی ندارم - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمان

ربیعی: آیا واقعا پنالتی نساجی درست بود؟ /داور اصلا در قواره این بازی نبود/قرارداد ۱۰۰هزار میلیاردی ندارم

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، محمد ربیعی در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: به هر دو تیم خداقوت می گویم. این پیروزی را به نساجی و هوادارانش تبریک می گویم. در نیمه اول ما خوب بازی نکردیم. کاملا مشخص و قابل پیش بینی بود به خاطر فشار سنگینی که از بازی ۱۲۰دقیقه ای تبریز داشتیم. به دلیل مصدومیت‌ها و دیگر مسائل، محدودیت استفاده از نفرات را داشتیم. خستگی در نیمه اول محرز بود.

وی افزود: فاصله خیلی کم بازی تبریز تا این بازی خیلی تاثیر گذار بود. تیم حریف یک روز بیشتر استراحت کرد. من این گله را به سازمان لیگ کردم اما به هرحال مثل بقیه موارد تمکین می کنیم. باید با این مسائل کنار بیاییم. در نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم. موقعیت های خوبی اسجاد کردیم. به گل رسیدیم. بعد از آن هم موقعیت داشتیم ولی دقیقا جایی که باید کامبک می زدیم، ورق بازی با یک اتفاق برگشت.

ربیعی گفت: سعی می کنم خیلی محترمانه از حق تیمم دفاع کنم. رفسنجان شهری ۳۰۰هزار نفری است. این مجموعه با ۳ سال مشقت به این نقطه رسیده است. در تمام این سه سال که من سرمربی بودم سعی کردیم نهایت شخصیت و حترام را برای مجموعه ایجاد کنیم. در هفته های گذشته به خاطر پنالتی که برای این تیم گرفتند مورد حمله قرار گرفتیم.

وی افزود: ۴پنالتی برای ما گرفتند، تمامی کارشناسان تایید کردند. حتی یک کارشناس هم نگفت پنالتی نبود. دو مورد با دست زدند.در بازی با ذوب ‌آهن به بازیکن ما فت پا زدند. یکی هم در بازی با هوادار بازیکن ما را درو کردند. هجمه ای سر این پنالتی ها ایجاد کردند. برای مس رفسنجان در فصل گذشته در ۳۱ بازی پنالتی نگرفتند. امروز هم پنالتی روی مجید علیاری کاملا درست بود. هجمه و فشاری که می آید و از قبل هم بوده، یک پنالتی که اصلا پنالتی نبود و همه کارشناسان گفتند، برای نساجی گرفته شد و ورق بازی برگشت.

ربیعی گفت: ایرادی ندارد. اشتباه داوری می تواند باشد اما باید به ما حق بدهید که ذهنیت ایجاد شود. اگر ۲۰ پنالتی سالم دیگر برای یک تیم اتفاق بیفتد، باید همه آن ها گرفته شود. عدالت در داوری این است. آیا واقعا پنالتی نساجی درست بود؟ همه نگاه کنند. من مسئول تیمم و واقعا ناراحت هستم. اگر این پنالتی درست نباشد این حق برای من و باشگاه وجود دارد که بگوییم این پنالتی بر اثر هجمه و فشار نادرست است. این را پیش بینی می کردیم اما اطمینان داشتیم تیم داوری تحت تاثیر این مسائل قرار نمی گیرد. اما به نظرم تحت تاثیر قرار گرفته بود.

سرمربی مس رفسنجان در انتقاد از داور مسابقه اظهار داشت: داور اصلا در قواره این بازی نبود. بسیار بد و بی احترام، مخصوصا با من صحبت می کرد. هیچ ایرادی ندارد. بعد از مدت ها اخراج شدم. مگر چه گفتم؟ گفتم ۴ دقیقه وقت تلف شده اعلام کردی، مسلمان ۱۰ تعویض شده، فقط در زمین پنالتی تیم ما سه دقیقه بازی خوابید. زمان پنالتی حریف هم یکی دو دقیقه خوابید.

وی با اشاره به کم بودن وقت های تلف شده در نیمه دوم گفت: این بازی حداقل ۷ دقیقه وقت تلف شده داشت. خواهش می کنم وقت های تلف شده نیمه دوم را محاسبه کنند. هنوز به من نرسیده کارت را در اورد. ایرادی ندارد. بازهم به جنگی احترام می گذارم. اگر الان هم نقدی کردم عذخواهی می کنم. در این ۱۵ سال یاد گرفتم که اول احترام مخاطبم را نگه دارم و بعد احترام و شخصیت مجموعه ای که در آن کار می کنم.

ربیعی افزود: داوری اصلا خوب نبود. بازیکن کاملا روی پای بازیکن ما آمده و جراحت کامل ایجاد شده، حتی کارت زرد هم نداد. قرمز مستقیم داشت. چطور همین را در بازی های دیگر بازی خطرناک است و کارت قرمز می دهند؟ سلیقه های داوری هم هست. امروز این باخت را نمی پذیرم. در نتیجه باختیم اما حقمان از نظر قابل بازی باخت نبود. فیلم را چندین بار دیدم، جعفری اصلا با بازیکن کاری ندارد. از پشت توپ را می زند. اگر این را پنالتی می گیرد ایرادی ندارد اما بداند که در حق یک مجموعه و تیم کاملا اجحاف شد.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: برایم خیلی سخت بود که در کنفرانس خبری راجع به داوری صحبت کردم. هیچ وقت در این چند سال که کار کردم، انقدر در مورد داوری صحبت نکردم. عذرخواهی می کنم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص دریافت کارت زرد دوم و اخراجش، گفت: فقط در مورد وقت اضافه بود. صدایش کردم. دقیقه ۵۷ بود که حقیقی روی زمین افتاد. در نیمه اول هم دو سه دقیقه افتاد اما وقت اضافه را کم اعلام کرد. گفتم الان دقیقه ۵۸-۵۷ است که او افتاده، گفت ما محاسبه می کنیم. موقع پنالتی که سه چهار دقیقه بازی افتاد. هر دو تیم ۵تعویض کردند، بعد ۴ دقیقه وقت اعلام می کنید؟ اگر این اعتراض هم نباید باشد، دوستان کمیته انضباطی اصلا نگذارند ما مربیگری کنیم. به ما گفتند دیگر در مورد داوری اظهار نظر نکنید. واقعا نمی شود الان صحبت نکرد.

وی افزود: اگر من سکوت کنم، دوستان محترم سازمان لیگ و کمیته انضباطی، پس جواب این همه هوادار، مجموعه و تیم را چگونه بدهم؟ یکبار خداراشکر پای من به کیته انضباطی باز نشده است. اگر الان سکوت کنیم چه کسی باید صحبت کند؟ الان واقعا در حق ما اجحاف شده، نمی خواهم حرف بزنم اما مجبورم. به خاطر وقت اضافه من را اخراج کردند. در یک بازی مهم تیم من را از سرمربی محروم کردند. من چه بگویم؟ چگونه بگویم؟ باید صدا کنم بگویم آقای داور یعنی بازی ۴ دقیقه وقت اضافه داشت؟ وقت دروازه بان ۳-۴ دقیقه خوابید! آمد کارت داد!

وی در مورد اینکه مس رفسنجان باز هم در نیمه مربیان راه افتاد و بهتر بازی کرد و آیا فشار بازی ها باعث می شود که در نیمه اول تیم تفاوت داشته باشد، گفت: بازی در سرچشمه بیشتر به ضرر ما است تا حریف، بارها این را اعلام کردم. وقتی اینجا می آییم به دلیل تفاوت ارتفاع و شرایط زندگی، تیم دجار مشکل می شود. شما ببینید چقدر بیرون از خانه راحت تر بازی می کنیم. در نیمه دوم بچه ها همت و تلاش خیلی خوبی داشتیم.

ربیعی گفت: در نیمه اول دو ایراد اشتیم که در نیمه دوم آن ها را برطرف کردیم. در نیمه دوم خیلی فشرده تر و بهتر بازی کردیم. مقداری هم کناره ها را فعال تر کردیم. به درستی به گل رسیدیم. لحظه ای که پنالتی زدیم سه تعویضمان آماده بود. بعد از گلی که زدیم علیاری یک تک به تک بیرون زد. بعد از آن، اولین حمله تیم حریف بدون تماس، پنالتی گرفت. اگر هم تماسی بوده بازیکن اول توپ را زده بعدا بدن هایشان به هم خورد.

وی تصریح کرد: با اینحال علیاری بازهم فرصت خوبی داشت که نشد. دو سه ضربه دیگر هم زدیم. بازی نزدیکی بود. به حریف خسته نباشید می گویم. به اتفاقات آن تیم نمی پردازم. ادبم حکم می کند در مورد تیم های مقابل صحبت نکنم اما این باخت حق تیم مس نبود. ما بازی های زیادی را باختیم و به حریف خسته نباشید گفتم. گفتم مسئول  باخت من هستم و آن را گردن می گیریم. ولی این باخت حق ما نبود. روند ۸-۹ هفته ای ما را قطع کرد.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه  آیا صحبتی پیرامون انتخاب داور تبریزی پس از دو برد مس رفسنجان مقابل تراکتورسازی دارد، گفت: نخیر.

وی در مورد عدم تمرکز داور بازی و اینکه در دو صحنه کارت زرد را بیرون آورد اما استفاده نکرد، اظهار داشت: ان شاالله کمیته داوران به این مساله دقت کند. من حرفم را زدم. می ترسم دوباره ما را جریمه کنند. سعی کردم محترمانه حرف بزنم که کوچکترین ایرادی نداشته باشد.

ربیعی در خصوص اینکه گفته می شود برخی نمی خواهند تیم های صنعتی رشد کنند، عنوان کرد: سیاست احترام که در این سه سال داشتیم، خیلی جاها خودم و حتی درخواستم از مسئولین سکوت بوده، ما در قبال خیلی چیزها سکوت می کنیم. الان هم این حرف ها را نه تایید و نه تکذیب می کنم. می گویند این تیم متمول است، ما متمول نیستیم. همه تیم های لیگ بیایند و هزینه کردها را رو کنند. برای ما را هم رو کنید. واضح است. ببینیم هزینه کرد این تیم چگونه بوده است.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: اگر تیمی نظم داره دلیل بر تمول نیست. یک شهرستان ۳۰۰هزار نفری ظرف سه سال تبدیل به این شده، اگر این مساله خیلی آزاد دهنده است، ما کاری به دیگران نداریم. مسیر خودمان را دنبال می کنیم. اما اگر از این مساله مسئولین استانی و صنعتی از تیمشان مراقبت نکنند، باعث شکست می شود. ما مراقبت می خواهیم. آن قسمت که مربوط به ما بوده، نتایج و کیفیت و رشد تیم در این سه سال مشخص است. اگر از مسائل کلان صحبت می کنید من پاسخگوی خوبی در این زمینه نیستم. وظیفه ام را درون زمین انجام می دهم. خیلی ناراحتم که امروز زمان زیادی را در مورد مسائل غیرفنی صحبت کردیم.

ربیعی در خصوص هزینه‌های اردویی تیم در خارج کشور و اینکه گفته می شود قرارداد او بدون آپشن صدهزار میلیارد ریال است، گفت: متوجه حرف شما نشدم.ما ۴ ماه پیش اردو رفتیم. تیم های دیگر هم رفتند. همین تیم نساجی هم رفته بود، رفتیم و برگشتیم. رقم قرارداد من این نیست. شما مدیون شدید. مساله ای را عنوان کردید و عدد آوردید.

وی تاکید کرد: رسانه شما خیلی با تیم و مجموعه ما خوب نیست. ما هم احترام می گذاریم و حرفی هم نداریم. اگر بعد از ۹ بازی تیم شکست خورده و دنبال موشکافی هستید که از جریانی استفاده کنید، این تیم برای شما و شهر رفسنجان است. نمی دانم دنبال چه هستید. اگر دوست دارید به لیگ یک برگردد و در سه سال رتبه دو رقمی کسب کند، تا زمانی که سرمربی تیم باشم جلوی تمام ناملایمتی ها می ایستم. برای فخر فوتبال رفسنجان و مردم شریفش می جنگم. افتخار می کنم تمام رکوردهای لیگ یک را شکستم و به لیگ برتر آمدیم. افتخار می کنم در جایی که هیچ کس فکرش را نمی کرد این تیم در سال اول لیگ برتر تک رقمی شد. افتخار می کنم الان هم جزو ۵-۶ تیم بالای جدول هستیم.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا