اخبار ورزشی

رجبی: مجیدی نباید تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کند/ ژستد می‌تواند در قالب استقلال شکل بگیرد

رضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران در خصوص عملکرد تیم استقلال در بازی مقابل پدیده اظهار داشت: با توجه به تساوی‌های استقلال، این تیم در بازی های قبل در بخش جلو موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق نمی‌کرد. در این بازی پدیده فوق العاده تیم دست و پا بسته ای بود چون شرایط خوبی در جدول ندارد. این بازی اتفاق خوبی برای استقلال بود به خصوص وقتی که توانست با ۳ گل به پیروزی برسد و ژستد هم گلزنی کرد.

وی افزود: این برتری در روند استقلال در بازی های بعدی تاثیر می‌گذارد. برای استقلال نباید فرق داشته باشد که در مقابل چه تیمی قرار می گیرد و باید گل های بیشتری بزند و البته مجیدی هم نباید تغییر زیادی در تیم ایجاد کند. این برد باعث شد استقلال در کورس قهرمانی بماند و این نوید آینده خوب این تیم است. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد ژستد که توانست در این دیدار گل بزند گفت: ژستد بازیکن حرفه ای است. در این بازی این بازیکن به درستی حرکت می کرد و کسی که باید پاس را برای او ارسال می کرد دیر این اقدام را انجام می داد. او روی هوا به خوبی می تواند توپ را حفظ کند و اگر استقلال تمرینات متعددی داشته باشد ژستد می تواند در قالب ترکیب این تیم شکل بگیرد. 

رجبی در مورد عملکرد آرمان رمضانی که در ۲ بازی گذشته موفق به گلزنی شده است اظهار داشت: آرمان بازیکن خوبی است که در سایپا هم عملکرد خوبی داشت و در هوا کاملا موفق بود. او می تواند در مواقعی که نیاز به بازی مستقیم است  به تیم کمک کند. نمی دانم کادر فنی  استقلال از بازیکنان چه می خواهند ولی  آرمان رمضانی با شاخصه هایی که دارد می تواند در بازی های بلند برای استقلال موثر باشد.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی استقلال که در ۱۱ بازی گذشته کمترین گل خورده را داشته گفت: بازیکنان استقلال در مواقعی که توپ را از دست می دهند به خوبی برای دفاع به عقب بر می گردند و همدیگر را به خوبی پوشش می دهند.البته بازیکنان استقلال دیر از دفاع  به حمله می روند و این انتقال کند شده است. اگر انتقال توپ از دفاع به حمله سریع تر شود قطعا شرایط بهتر می شود.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا