اخبار ورزشی

بازی‌های آسیایی هانگژو|صحبت‌های ملی‌پوشان هندبال پس از صعود به یک چهارم نهایی

بازی‌های آسیایی هانگژو|صحبت‌های ملی‌پوشان هندبال پس از صعود به یک چهارم نهایی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، محمد مهدی بهنام‌نیا، بازیکن تیم ملی هندبال ایران پس از تساوی برابر عربستان و صعود به یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بعد از فشاری که از بازی قبل روی ما بود و دیداری که به خوبی پشت سر نگذاشتیم به برد امروز نیاز داشتیم. 

ملی‌پوش هندبال: شرایط سالن‌ هندبال هانگژو خوب نیست

ملی‌پوش هندبال ایران افزود: فشار زیادی روی ما بود اما خدا را شکر با همت جوان‌های تیم، صعود کردیم. ۸۰ درصد بازی بازیکنانی داخل زمین بودند، زیر ۲۵ سال سن داشتند.

بهنام‌نیا گفت: بازیکنان جوان، توانستند فشارها را تحمل کنند. اگر این بازی را می‌باختیم شرایط‌مان واقعا بد می‌شد. خدا را شکر به همت کادر فنی و بازیکنان، مساوی شدیم و نباختیم. امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشیم و بتوانیم بازی به بازی بهتر شویم تا نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

محمد سیاوشی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران نیز در مورد تساوی ۲۳ بر ۲۳ مقابل عربستان گفت: بازی بسیار خوبی بود و همه از هندبال لذت بردیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم. عربستان برای برد آمده بود و ما هم به دنبال صعود بودیم. البته اشتباهاتی در دقایق پایانی بازی داشتیم که باعث شد بازی را نبریم. امیدوارم یک بار هم که شده ورق به نام ما برگردد و هندبال مدالیست شود.

مجتبی حیدرپور، دیگر ملی‌پوش هندبال ایران هم اضافه کرد: این دیدار پایا‌پای، طبیعی بود. هم برای ما و هم برای تیم عربستان دیدار فوق العاده حساسی بود. دو‌ تیم جنگیدند تا نتیجه لازم را برای صعود بگیرند. اختلاف کم در جریان بازی به دلیل استرس بازی بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا