البرز

بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌ها برای توسعه صنعت گردشگری در البرز

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در دیدار با تشکل‌های گردشگری استان که روز سه شنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه گردشگری، صنعت اول دنیاست، گفت: بسیاری از کشورها حتی با اندکی جاذبه طبیعی و ایجاد بسترهای ویژه برای جذب گردشگران، اقتصاد خود را از این طریق دارند.

وی ادامه داد: فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی به خودی خود بسیار مفرح و جذاب است ولی کیفیت ارائه خدمات و معرفی جاذبه ها، در خصوص جلب گردشگران موثر است.

عبداللهی با بیان اینکه البرز به واقع ایران کوچک است و انواع جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی را در دل خود جای داده است، اظهار کرد: ایران از برترین کشورهای دنیا در جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است و در حوزه‌های گردشگری گل و گیاه، صنایع و… حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

استاندار البرز گفت: این استان مسافر ورودی فراوانی دارد ولی باید تدابیری اتخاذ شود که مسافران بجای عبور، البرز را مقصد خود قرار دهند؛ از حضور تشکل ها و بخش خصوصی در حوزه گردشگری استقبال می کنیم و در این راستا همراهی لازم را خواهیم داشت.

عبداللهی گفت: برای شکوفایی گردشگری در البرز باید بخش خصوصی وارد میدان شود و ما نیز بعنوان نماینده دولت با تمام اختیارات و توان خود برای تسهیل و رفع موانع این مسیر اقدام می کنیم.

وی افزود: باید شرایطی فراهم کنیم که روستاها احیا شوند و بوم‌گردی در استان فعال شود چراکه از این طریق اقتصاد روستاها نیز احیا می شود.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا