قم

رعد پدافند قم با پروتئین البرز در کمین صدر جدول

به گزارش برگزیده های ایران از قم، دیدارهای هفته هفتم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه برگزار می‌شود و ۸ تیم در چهار دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که رعد پدافند هوایی قم این هفته باید یک دیدار حساس خارج از خانه برگزار کند.

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم این روزها در تالار فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان تمرینات خود را با جدّیت انجام می‌دهد تا در آخرین بازی نیم‌فصل که از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه در میهمانی تیم پروتئین ۹۹ البرز برای کسب پنجمین برد این فصل به میدان بروند.

نماینده بدمینتون استان قم که در هفته ششم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور در قم موفق به شکست ۳ بر ۲ تیم مدعی و پرمهره چادرملو اردکان شد، حالا با روحیه و انگیزه بسیار بالا مقابل تیم قعرنشین پروتئین ۹۹ البرز قرار می‌گیرد تا فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهد.

شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم در ۶ هفته سپری شده از بازی‌های این فصل در مقابل تیم‌های هیات اراک، توس‌مسیر مشهد، دانشگاه یزد و چادرملو اردکان به برتری رسیده و نتیجه مصاف با تیم‌های هیات سیستان و بلوچستان و شهرداری شهر بابک را به حریفان واگذار کرده است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون مردان ایران تا پایان هفته ششم، تیم شهرداری شهربابک با ۶ برد متوالی در جایگاه نخست ایستاده و تیم‌های چادرملو اردکان، هیات سیستان و بلوچستان و رعد پدافند هوایی قم با ۴ برد و ۲ باخت در تعقیب صدرنشین رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا