خراسان رضوی

قلعه نویی: بازی سختی با پدیده داریم / امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند در شهر خود تمرین کنند

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، امیر قلعه نویی افزود: خراسان و نیشابور زادگاه پدری من است و هر وقت به اینجا می‌آیم و پابوس امام رضا ع می‌رویم حس خاصی به من دست می‌دهد.

وی در خصوص بازی نیز گفت: پدیده از تیم‌های خوب لیگ است. مربی پرانرژی دارد که برای سالیان سال با عشق نه تنها برای فوتبال خراسان بلکه برای فوتبال کل کشور زحمت کشیده است پس یقیناً فردا بازی سختی داریم و شاید از بازی‌های قبلی ما سخت باشد.

سرمربی گل گهر تصریح کرد: پدیده تیم دونده و خوبی است و امیدواریم با همان انگیزه‌ای که بازی‌های قبلی را بچه‌ها انجام دادند این بازی هم باید با تمرکز و دوندگی بیشتر به میدان برویم.

وی یادآور شد: بهنام به رزای و فرشید باقری مصدوم هستند و به بازی فردا شاید نرسند. تیم پزشکی در حال تلاش است که این دو سه نفری که وضعیت حضورشان ۵۰-۵۰ است را به بازی برسانند.

قلعه‌نویی درباره تمرین برخی تیم‌ها در تهران نیز گفت: این رفت و آمدها سخت است. تعداد پروازهای ما بیشتر است و وقتی در ارتفاع قرار می‌گیرید انگار یک ماده بیهوشی در بدن قرار می‌گیرد. ما در تلاش هستیم که بیشتر در سیرجان باشیم. اما باید زیرساخت‌های تمرین آماده باشد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا