آذربایجان شرقی

اکیپ تشریفاتی شهردار تبریز!

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، احد صادقی در جلسه مشترک کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع بررسی میزان آمادگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهر تبریز در مواجه با مخاطرات طبیعی و انسانی تاکید کرد: اقدامات از طریق سازمانها و مصوبات لازم اجرایی شده است اما اقدامات لازم از طریق سازمانها و مناطق و معاونتها صورت نگرفته است.

وی در ادامه گفت:  متاسفانه معاونت ها و مدیران شهری در حال همراهی شهردار در جلسات مختلف در غالب اکیپ تشریفات هستند، اگر شهردار اکیپ تشریفانی میخواهد، باید عنوان کند.

صادقی اظهار داشت: برای نمونه توجه به آبهای سطحی و استفاده هدفمند و باز سرخوانی این آبها و تصفیه خانه های پس آب ها و استفاده از آنها در آبیاری از وظایف معاونت خدمات شهری است که باید در این خصوص مطالعات و مدیریت انجام شو‌د.

وی گفت: همتی در معاونت مربوطه در این خصوص شاهد نیستیم.

صادقی افزود: همچنین پیگیری سند مدیریت بحران و تهیه سند جامع پدافند غیر عامل موضوع تکمیل حوزه خدمات شهری ارتباط دارد.

غلامرضا احمدی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کاهش مخاطرات و ایجاد امنیت جانی و اصلی‌ترین مبحث ارائه‌ شده در این جلسه است و در تمام موارد به ایجاد و تهیه اشاره دارد و حرف کمی  در مورد عملکردها شده است.

وی تاکید کرد: این جلسات باید ادامه داشته باشد و قضایای سیل و زلزله که در سطح شهر بسیار محتمل است و وقوع زلزله بیش از هر چیز ممکن است مشکلات ایجاد کند.

احمدی بیان داشت: هزینه‌ها از طریق مناطق  پرداخت می‌شود و سازمان‌ها سیاستگذاری کردند که هزینه‌ها از طریق مناطق باشد و تجهیزات در اولویت مناطق نیست.

در ادامه حکیمه غفوری نیز اظهارداشت: اعتبارات در این راستا در ردیف های دیگر است و ما باید برای این سازمانها اعتبار در نظر بگیریم.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا