اخبار ورزشی

حسن یزدانی: یک سال و نیم است درباره مبارزه با تیلور حرف نزده‌ام

حسن یزدانی: یک سال و نیم است درباره مبارزه با تیلور حرف نزده‌ام

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ حسن یزدانی در مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی درباره اینکه اگر بخواهی یک جمله به وزیر ورزش درباره ناعدالتی بگویی چه خواهی گفت؟ عنوان کرد: من در این مورد هیچ صحبتی نمی‌کنم چون تمام گفتی‌ها را آقای دبیر به وزیر ورزش گفته است او عزیز ماست و محبت دارد امیدوارم اتفاقات خوبی برای ورزش بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه زیادی برای حضور در المپیک داری؟ گفت: بله ۱۰۰ درصد. من هیچ وقت بی‌انگیزه نبودم بلکه به آینده امیدوارم و برای آن تلاش می‌کنم تا بتوانیم با دعای خیر مردم نه فقط کشتی‌گیران همه ورزشکاران در المپیک بهترین نتایج را رقم بزنیم.

دارنده مدال نقره المپیک و جهان درباره اینکه شما باید قول یک قول هم به همسرتان بدهید گفت: بله انشاالله.

یزدانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید مربی سازنده شما گفته اگر کنار تشک باشد شکست تیلور قطعی است، تصریح کرد: مربی سازنده من از بچگی تا الان برایم زحمت کشیده است قطعاً دوست دارم کنار من باشد. با آقای پژمان درستکار هم در این باره صحبت کرده‌ام در این خصوص در آینده تصمیم‌گیری خواهد شد که البته تصمیم گیری بر عهده کادر فنی است. من همیشه قدردان زحمات مربی خودم هستم و در شهرستان هم باشم پیش او تمرین می‌کنم.

وی درباره اینکه آیا خودت درخواست داده‌ای؟ عنوان کرد: در این خصوص گفتم آقای درستکار تصمیم گیری خواهد کرد من در بحث فنی و مربیگری دخالتی نمی‌کنم. هر تصمیمی بگیرند تابع امر فدراسیون و سرباز تیم ملی هستم. امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود.

وی درباره اینکه مسابقه شما و دیوید تیلور یک موضوع ملی شده، خاطرنشان کرد: من گفته بودم اهل صحبت کردن نیستم و یک سال و نیم است در این خصوص هیچ صحبتی نکرده‌ام. زیاد هم دوست ندارم در این باره حرف بزنم. پیشکسوتان به ما محبت دارند نیم نگاهی به من دارند و در صحبت‌هایشان حسن یزدانی هست انشاالله هرچه خدا بخواهد همان اتفاق رخ خواهد داد.

۲۵۱۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا