کردستان

۱۰ محکوم مالی از زندان‌های کردستان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، امروز همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در یک اقدام خدا پسندانه ۱۰ زندانی محکوم مالی در کردستان به همت اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان آزاد شدند.

محمدراشد مدرس‌گرجی مدیرکل راهداری و حمل نقل استان کردستان در مورد این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل نقل استان امسال برای اولین بار با بهرمندی از ظرفیت و مشارکت نوع دوستانه بخش خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل استان و همزمان با هفته گرامیداشت حمل نقل اقدام به جمع‌آوری مبلغ ۱۱۸ میلیون تومان با هدف کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند مالی در شب یلدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی این آئین معنوی با مراسم سنتی شب یلدا، این اداره کل اقدام به تهیه ۱۰ بسته معیشتی با ارزش ریالی ۱۰ میلیون به عنوان هدیه آزادی در شب یلدا نمود. 

فتحی مدیرکل زندان‌های استان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان نیز ضمن قدردانی از همراهی ارزشمند، اظهار داشت: زندان در افکار عمومی اتفاق خوبی نیست این دیدگاه شامل محکومان بدهکار مالی و جرائم غیر عمد نیز می‌شود.

وی تاکید کرد: رسالت ستاد مردمی دیه کمک به زندانیان معسر و نیازمند مالی و جرائم غیر عمد برای بازگشت مجدد به جامعه و خانواده راسلتی انسانی و ارزشی است که مشارکت های خیرین این همراهی را موثر تر نموده است.

خسروی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان نیز ضمن ابراز خرسندی از این مشارکت نوع دوستانه با ارائه آماری از اقدامات ستاد مردمی دیه پرداخت و عنوان کرد: ستاد دیه استان کردستان با مشارکت خیرین نیک‌اندیش و همراهی شکات در گذشت از بخشی از بدهی خود و قبولی اعسار توسط دادگستری توانسته است از ابتدای سال تا کنون  ۱۶۹ محکوم نیازمند مالی و جرائم غیر عمد با مبلغ بدهی بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان را از زندانهای استان آزاد کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا