اخبار ورزشی

کلینزمن: می‌خواهیم بعد از ۶۰ سال جام را به خانه ببریم/ همه تصور می‌کنند با بودن کیم و سون باید راحت ببریم

کلینزمن: می‌خواهیم بعد از ۶۰ سال جام را به خانه ببریم/ همه تصور می‌کنند با بودن کیم و سون باید راحت ببریم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از دوحه، یورگن کلینزمن بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل استرالیا و راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: این  یک درام دیگر از تیم ما بود که آن را ادامه می‌هیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما خوشحالیم که یک مرحله دیگر در جام هستیم. حالا فهمیدید که گروه ما آسان نبود، چرا که دو تیم از آن در نیمه نهایی هستند. ما همچنان گرسنه کسب پیروزی هستیم.

کره جنوبی با شکست استرالیا حریف اردن در نیمه نهایی شد/ سون کانگوروها را شکار کرد

 

وی در پاسخ به این سؤال که چطور با این انرژی ادامه می‌دهید، گفت: من بارها گفتم که ما یک گروه از بازیکنان عالی و خوب را در اختیار داریم. ما می‌خواهیم بعد از حدود ۶۰ سال جام را به خانه ببریم. ما وقتی گل خوردیم شروع کردیم که بازی را تغییر دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی با تمجید از شاگردانش یادآور شد: این یک گروه عالی از بازیکنان هستند. وقتی شما نزدیک به شش هفته دنبال راه حل هستید که ملت‌تان را خوشحال کنید، چرا الان باید خسته شوید؟ من به بازیکنانم گفتم که نگران نباشید، برید و ببرید. امیدوارم جام را بگیریم.

این سرمربی آلمانی در پاسخ به این سؤال که چرا شاگردانش از ابتدا کار را تمام نمی‌کنند، گفت: من نمی‌خواهم هیچ‌وقت دیر کنم، ولی این داستان ما در این جام است. بازیکنانم تا آخرین دقیقه می‌جنگند که کارشان را انجام دهند.

کلینزمن درباره نبود کیم مین جائه در دیدار نیمه نهایی توضیح داد: نبود کیم برای ما خوب نیست، چرا که او رهبر تیم در خط دفاعی است، اما ما گروهی از بازیکنان خوب را در اختیار داشته و برای او جایگزین داریم. البته او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. به طور واضح هیچ‌کدام از گزینه‌های‌مان مانند کیم مین جائه نخواهند بود.

وی درباره زدن ضربه پنالتی توسط هوانگ هی چان به جای سون هیونگ مین، بیان کرد: ما نمی‌دانستیم سون می‌تواند پنالتی را بزند یا نه و او تصمیم گرفت که هی چان این کار را انجام دهد.

سرمربی کره درباره لقب جدید تیم تحت هدایتش یعنی زامبی در این کشور گفت: این لقب ماست؟ پس مواظب باشید هتل‌تان را پیدا نکنم!

کلینزمن درباره روشش برای کنترل روانی بازیکنان کره بیان کرد: شرایط مختلف است و کار من براساس توقع مردم و رسانه‌ها انجام می‌شود. تصور این است که با داشتن سون (سون هیونگ مین) و کیم (کیم مین جائه) می‌توانیم راحت ببریم، ولی اینطور نیست. زدن گل اول راحت نیست. برای کره‌ای‌ها بازی بازی زندگی است پس همه زمان‌ها سخت است برای همین به بازیکنانم می‌گویم که تا آخرین انرژی‌شان تلاش کنند. این عادی است. شما باید یاد بگیرید که چطور تیمی را که اتوبوس در محوطه جریمه‌اش پارک کرده است، شکست بدهید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا