Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
زنجیره تولید استامینوفن در ایران تکمیل شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

زنجیره تولید استامینوفن در ایران تکمیل شد

زنجیره تولید استامینوفن در ایران تکمیل شد

به گزارش برگزیده های ایران، سید محمدرضا موسوی اصفهانی دراین‌باره گفت: پروژه خط تولید پارا آمینو فنل از تصمیم به احداث تا اقدام برای به دست آوردن دانش فنی ۳۰ ماه را پشت سر گذاشت و اکنون با دانش فنی کاملا بومی و ساخت تجهیزات کاملا داخلی آماده بهره برداری است، ظرفیت خط تولید پارا آمینو فنل ۴ هزار تن در سال است، در صورت تحقق تولید ۴ هزار تنی استامینوفن در سال، بازار این مسکن پر مصرف در دنیا و در منطقه برای کشور ما بی رقیب خواهد شد.

وی با بیان «سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری این شرکت برای این طرح» ادامه داد: ما معتقدیم که خودکفایی در صنعت دارو با توجه به توان کشور باید صورت پذیرد و البته هدف ما نیز در این پروژه خودکفایی کامل در تولید و تکمیل زنجیره ارزشی استامینوفن به عنوان یکی از پر مصرف ترین مسکن های کشور است.

او با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد مصرف پارا آمینو فنل در تولید استامینوفن است بیان کرد: کشورهای هند و چین از بزرگترین تولید کنندگان آن هستند و عملا قدرت رقابت را از دیگر کشور ها گرفته اند. مزیتی که ایران نسبت به این دو کشور دارد تولید بنزن است که در تکمیل این زنجیره مورد استفاده قرار می گیرد؛ به گونه ای که کشورهای مذکور این قابلیت را ندارند و باید این مواد را از ایران و یا دیگر کشورها تهیه کنند.

گفتنی است روز پنج شنبه ۱۸ اسفندماه خط تولید پارا آمینو فنل با حضور مقامات ملی و استانی توسط شرکت کیمیاگران به بهره‌برداری رسید.

زنجیره تولید استامینوفن در ایران تکمیل شد

۲۳۳۲۳۳

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا