چهارمحال و بختیاری

استاندار: اعتباراتی برای تامین تجهیزات راهداری به استان چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت

استاندار: اعتباراتی برای تامین تجهیزات راهداری به استان چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری در توئیتی با قدردانی از صبوری و همراهی مردم و تلاش دستگاه‌های خدمات رسان در بارش‌های اخیر، گفت: طبق هماهنگی با مسئولان عالی دولت، مقرر شد تجهیزات لازم و اعتبارات کافی برای رفع کمبودهای استان برای شرایط بحرانی به استان اختصاص یابد.

غلامعلی حیدری در این رشته توئیت تاکید کرده است: لازم می دانم از مدیریت بحران، راهداری، هلال احمر، اورژانس، فراجا، ارتش، سپاه و بسیج، گروه های مردمی و جهادی، ائمه محترم جمعه، فرمانداری ها، بخشداری‌ها، دهیاران و سایر بخش های استان که با امکانات محدود مشغول خدمات رسانی بودند و نیز عوامل دیگر استانها که ما را یاری دادند قدردانی کنم.

وی در بخش دیگری از این توئیت آورده است: از مردم شریف استان به ویژه مردم شهرستان کوهرنگ که مدتی مشکلات ناشی از بارش سنگین و کم سابقه برف را متحمل شدند و یاری رسان خادمان خود در روند خدمات رسانی بودند نیز صمیصمانه سپاسگزاری می کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این توئیت خاطرنشان کرده است: از اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان که روایتگر صحنه هایی از خدمت رسانی مسئولان، مشکلات مردم و زیبایی‌های رحمت الهی بودند هم به طور ویژه تشکر می کنم.

لازم به ذکر است بر اثر یک سامانه بارشی پرقدرت در هفته گذشته، بارش برف و باران بیش از ۹۰ درصد مساحت چهارمحال و بختیاری را در برگرفت و در پی آن راه ارتباطی روستاهای بسیاری در شهرستان کوهرنگ و سایر نقاط استان مسدود شد که با مدیریت جهادی و انسجام دستگاه های خدمات رسان این حوادث بدون تلفات جانی مدیریت شد و در حال حاضر راه ارتباطی روستاها بازگشایی و شرایط عادی در این استان حکفرماست.

همچنین با حضور وزیر کشور، معاون وزیر کشور، دبیرکل جمعیت هلال احمر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم استان شتاب گرفت.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا