مازندران

زیرساخت های فناوری اطلاعات در پست مازندران تقویت می شود

زیرساخت های فناوری اطلاعات در پست مازندران تقویت می شود

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، محسن بخشی در دیدار با جمعی از کارکنان ستادی پست شهرستان ساری و در جمع موزعین مرکز مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده زیرساخت‌های شبکه پستی استان ، اظهار داشت: در یک سال گذشته همزمان با نزدیک شدن پایان سال و افزایش چشمگیر خریدهای اینترنتی و بالا رفتن ترافیک مرسولات شبکه پستی با چالش‌هایی در جابجایی مرسولات پستی روبرو شدیم.

وی افزود: از این رو توسعه زیر ساخت‌ها در اولویت برنامه‌های استانی قرار گرفت که با ایجاد ۳۰۰ متر فضای تجزیه و مبادلات مرکز استان به فوریت به بهربرداری قرار گرفت.

مدیرکل پست مازندران بیان کرد: با پیگیری بعمل آمده استانی و موافقت معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست و اعضای هیئت مدیره فعالیت روزانه موزعین درصد قابل ملاحظه ای افزایش یافت و این موضوع در اقتصاد موزعین زحمتکش تاثیر بسزایی دارد.

بخشی بر نقش موثر موزعین در مجموعه پست تاکید کرد و گفت: در جلب بازارهای جدید و تقویت توانمندی شبکه پستی کشور، موزعین نقش عمده ای را ایفا می‌کنند. او اضافه کرد: کیفیت در ارسال مرسولات باید به گونه ای باشد که مشتریان بدنبال استفاده از خدمات شبکه پستی باشند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت مضاعف و توزیع به موقع مرسولات رضایتمندی بیشتر مردم از کیفیت و خدمات پست تأمین شود.

در ادمه این جلسه اکبر بوداغی رئیس پست شهرستان ساری گزارشی از ترافیک و روند عملکرد و برنامه های پست شهرستان در سال جاری ارائه کرد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا