اردبیل

افزایش ۱۶ درصدی کمک خیرین به مراکز نیکوکاری اردبیل

حسین دشتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در اردبیل اظهار کرد: خیرین استان بیش از ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی در ۷ ماهه سال‌جاری به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز جدید نیکوکاری تخصصی افزود: سیزدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی با عنوان «اباصالح(عج)» در امامزاده صالح(ع) اردبیل به بهره‌برداری رسید تا با ارائه مشاوره، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت به آن‌ها خدمات گسترده‌ای را ارائه کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با اشاره به این‌که آستان امام‌زاده‌ها مکانی مقدس برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی است، بیان کرد: تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌شمار این اماکن زیارتی، بتوانیم علاوه بر ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت، به رفع نیازهای اساسی آن‌ها نیز کمک شود.

فعالیت ۱۵۷ مرکز نیکوکاری در استان اردبیل

دشتی با بیان این‌که مرکز نیکوکاری تخصصی «اباصالح(عج)» با ارائه مشاوره، تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان و سایر خدمات فرهنگی به مددجویان کمک‌رسانی خواهد کرد، ادامه داد: هدف اصلی از راه‌اندازی این مرکز، افزایش دانش و بینش مددجویان و همچنین مرتفع ساختن مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

وی گفت: هم‌اکنون ۱۵۷ مرکز نیکوکاری برای یاری‌رسانی به فقرا و محرومان در سطح استان فعالیت دارد که با تکیه بر مشارکت خیرین و با استفاده از ظرفیت این مراکز، خدمات گسترده‌ای به اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا