اخبار ورزشی

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی

به گزارش خبرگزاری برگزیده، بعد از مصاحبه برادر فاطمه حمامی که گفته بود باشگاه پرسپولیس پیراهن امضا شده رونالدو را به او نداده است، این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد. متن توضیح باشگاه پرسپولیس که برای خبرگزاری تسنیم ارسال شده به شرح زیر است:

«مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه‌ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می‌شود. زمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار می‌دهند.

بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه‌ای رنگ را همراه خود می‌برند و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می‌شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده، جا مانده است. در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می‌گیرند این موضوع را اطلاع می‌دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد».

۲۵۸۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا