لرستان

سامان دهی قبور شهدای لرستان تا پایان سال ۱۴۰۲

سامان دهی قبور شهدای لرستان تا پایان سال ۱۴۰۲

به گزارش برگزیده های ایران لرستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی در نشست خبری با خبرنگاران در خرم‌آباد گفت : باتوجه به مقام شامخ شهدا که همه مدیون جانفشانی های آنها هستیم وظیفه داریم در خدمت خانواده های آنها باشیم.

وی افزود: در این راستا از سال جاری سامان دهی و مرمت قبور شهدا در همه شهرستانهای استان با عقد قراردادی آغاز گردیده و هم اکنون نیز در حال انجام است.

هاشمی تصریح کرد: سامان دهی و بازسازی قبور شهدا در برخی شهرستانها به پایان رسیده و مابقی نیز در دست اجرا می باشند .

مدیرکل بنیاد شهید استان با اشاره به قبور شهدا در مرکز استان گفت: با توجه به وسعت و پراکندگی قبرستانها در خرم آباد اما اجرای کامل بازسازی قبور شهدا با سرعت خوبی در دست اجراست .

وی تاکید کرد: بازسازی قبور همه شهدای استان برای اولین بار انجام شده و قطعا تا یکسال آینده بطور کامل تکمیل و به پایان می رسد .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه از پیگیری ها برای تبدیل وضعیت کارکنان خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان در ادارات استان خبر داد و گفت : شخصاً بهمراه معاونین و کارشناسان روزانه از طریق ادارات استان پیگیر تبدیل وضعیت قطعی این پرسنل هستیم و خداروشکر تعداد زیادی نیز تبدیل وضعیت شدند .

هبت هاشمی افزود: از یکسال گذشته تابحال بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از کارکنان ایثارگران و خانواده شهدا تبدیل وضعیت شدند که جا دارد از مدیران مربوطه تقدیر و تشکر شود .

وی ادامه داد : طبق برنامه ریزی های بعمل آمده در مراسمی از مدیرانی که با بنیاد شهید استان در راستای تبدیل وضعیت کارکنان همکاری نمودند تحلیل خواهد شد .

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا