سیاسی

پیام وزیر اطلاعات به‌مناسبت عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی

پیام وزیر اطلاعات به‌مناسبت عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی در خصوص عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی نوشت: دشمن زبون صهیونیستی به خاطر جبران این شکست، سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفته و رسانه‌های اسکتباری نیز به کمک او شتافته‌اند.

سرلشکر باقری: طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم به یقین تبدیل کرد

 

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

«وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الأبْصَارِ» (سوره حشر-آیه۲)

عملیات متهورانه و غافلگیر کننده‌ی طوفان الاقصی توسط جبهه‌ی همیشه سرافراز مقاومت به وقوع پیوست و فتح الفتوح بی‌مانندی را رقم زد؛ تا جهانیان در بهت فرو روند و صهیونیست‌های غاصب از خوف جان بی‌ارزش خود قالب تهی کنند و رذیلانه دست کمک به سمت دولت‌های دیگر دراز نمایند.

بلاشک قریب به ۸۰ سال اشغال سرزمین‌های مادری ملت مظلوم فلسطین تحت حمایت‌های بی‌دریغ مدعیان دروغین حقوق بشر، خلق حماسه‌ای این چنین را می‌طلبید تا انتقام تجاوزات لاینقطع صهیونیست‌ها گرفته شود و به تعبیر رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی، زلزله‌ی ویران‌گر ۱۵ مهر، یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است.

در بحبوحه‌ی پیروزی‌های عظیم جبهه‌ی مقاومت، از مجاهدت‌های بی‌امان شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجلیل نموده و به روح مطهر آن شهید جلیل القدر، شهدای مقاومت در فلسطین اشغالی و سایر بلاد اسلامی  و امام شهدا (ره) درود می‌فرستیم و سر تعظیم فرود می‌آوریم.

سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی الفرجه الشریف در سنگر مبارزه و جهاد، این فتح الفتوح بی‌مانند فلسطینی‌ها در رویارویی با رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را به محضر فرمانده‌ی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله که همواره با رهنمودهای خردمندانه‌ی خود مایه‌ی امید و سنگ صبور جبهه‌ی مقاومت اسلامی بوده‌اند و به ملت مظلوم فلسطین تبریک گفته و آزادی کامل قدس شریف را از خالق جبار مسئلت می‌نماییم.

دشمن زبون صهیونیستی به خاطر جبران این شکست، سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفته و رسانه‌های اسکتباری نیز به کمک او شتافته‌اند. اما ملت‌های کشورهای اسلامی و ملت‌های آزاده دنیا فریب دروغ پراکنی‌ها و ادراک‌سازی‌های باطل و غیر واقعی را نمی‌خورند و ان‌شاالله رزمندگان فلسطین تا پیروزی نهایی، راه سرخ شهدای مقاومت را ادامه خواهند داد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا