Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سخنان حاج قاسم چراغ راه برای ما و نسل جوان است/ نباید فریب تبلیغات مسموم دشمنان و ایادی داخلی آنان را خورد - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

سخنان حاج قاسم چراغ راه برای ما و نسل جوان است/ نباید فریب تبلیغات مسموم دشمنان و ایادی داخلی آنان را خورد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جمع فرمانده و نیروهای یگان امداد استان تهران، اظهار کرد: سرمایه ارزشمند و حیاتی ما توسل به ساحت اهل بیت(ع) است و هم در دنیا و هم در آخرت به آن نیاز داریم.

وی گفت: شهید سلیمانی تمام عشقش به اهل بیت علیهم السلام بود و طبق گفته ها شب قبل از شهادت با روضه و استغاثه به دامن اهل بیت(ع)به فیض شهادت نائل آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به قدرت نظامی ایران اسلامی افزود: زمانی برای دسترسی کوچکترین ادوات نظامی مشکل داشتیم اما اکنون به تولید کننده بهترین تجهیزات نظامی دفاعی برای دفاع از مرزهای خودمان رسیده ایم.

محمودی پاشنه آشیل کشور را در چند سال اخیر را مشکلات اقتصادی دانست و تصریح کرد: کشور ما در منابع طبیعی و نیروی انسانی غنی و ثروتمند است اما در حوزه اقتصادی مشکل داریم که امیدواریم با بهره گیری از نخبگان و مغزهای اقتصادی دلسوز مانند علم پزشکی و نظامی به ثبات برسیم.

وی بیان کرد: یکی از القاب نورانی حضرت زهرا (س) محدثه است و جبرئیل با ایشان سخن می گفتند و در این سخنان به حوادث آخر الزمان خصوصا ایران اسلامی اشاره شده است و این نشان دهنده این است که این انقلاب پشتوانه و سرمایه بزرگ اتکا به اهل بیت(ع) دارد.

امام جمعه موقت ورامین یوم الله ۹ دی را تولدی دیگر برای نظام اسلامی ایران دانست و گفت: در ۹ دی مردم با یک هدایت نیروی الهی و دست غیبی ائمه اطهار روانه میدان شدند و عنایت الهی و ائمه اطهار همیشه پشتوانه نظام اسلامی بوده است و دشمنان از این پشتوانه مردمی با وجود مشکلات و تبلیغات در تعجب هستند.

محمودی با اشاره به تبلیغات فراوان ماهواره ای و مجازی دشمنان بر علیه ایران اسلامی و راه اندازی جنگ نرم افزود: سخنان حاج قاسم چراغ راه برای ما و نسل جوان است و نشان دهنده این است که نباید فریب تبلیغات مسموم دشمنان و ایادی داخلی آنان را بخوریم.

وی توجه به فرهنگ خانواده را مهم دانست و اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن متزلزل کردن بنیاد خانواده است و این جنگ رسانه ای این فرهنگ اصیل و تمدن تاریخی را مورد هدف قرار داده است و باید متولیان در این رابطه فکری جدی کنند تا بتوانیم این پایگاه اجتماعی را حفظ کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان پهلوی و شاه مخلوع را غلام حلقه به گوش آمریکا و انگلیس دانست و عنوان کرد: زمانی شاه این مملکت برای دیدن رهبران آمریکا و روسیه در کشور خودش وقت ملاقات می گرفت ولی اکنون رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت شهادت شهید سلیمانی عاملین شهادت این شهید را تهدید به مقابله به مثل می کند، در حالیکه هیچ دولتی در دنیا جرات چنین جسارتی را ندارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا