Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سردار سلیمانی توطئه نقشه خاورمیانه جدید دشمنان را خنثی کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

سردار سلیمانی توطئه نقشه خاورمیانه جدید دشمنان را خنثی کرد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در یادواره شهدای شهر رضوان بخش کالپوش و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر رضوان بخش کالپوش برگزار شد، اظهار کرد: امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس و پیروزی‌های آن زمان، پیروی از ولایت‌فقیه و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، رمز موفقیت‌های بیشتر و پیشرفت و توسعه کشور است.

وی افزود: بسیار خرسندم که در مراسم ایام شهادت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم گرانقدر منطقه کالپوش و یادواره شهدای والامقام شهر رضوان هستم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: سردار سلیمانی، یک مکتب و تفکر بود که توطئه نقشه خاورمیانه جدید دشمنان را خنثی کرد و همان‌طور که همواره در طول زندگی خود به دنبال شهادت بود، نهایتاً به آرزوی خود دست یافت.

حمیدی بیان کرد: داعش، دسیسه و توطئه استکبار جهانی و آمریکا برای ترویج اسلام تحریف شده جدید در قالب دولت امارت اسلامی در سوریه و عراق بود که توسط رشادت‌های شهید سلیمانی و تفکر مقاومت نابود و جلوی مسیر انحراف اسلام گرفته شد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی به‌واسطه اینکه جز خدا کسی را ندید، در دل‌های همگان محبوب شد، این مراسم‌ برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و نشان از این دارد که تفکر شهید سلیمانی همواره زنده بوده و ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: برگزاری یادواره شهدا، باید همراه با زنده نگاه داشتن رفتار و منش شهدا و ترویج این ارزش‌ها برای جوانان و نسل امروز باشد.

حمیدی بیان کرد: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس در راستای دفاع از کشور چبرابر دشمنان، باید برای جوانان و نسل امروز جامعه تبیین و تشریح شود.

وی افزود: انرژی، اعتقاد، توکل و ایثارگری‌های رزمندگان سبب شد که ایران اسلامی مقابل دشمن تا دندان مسلح که تمام دنیا حامی آن بود، ایستادگی کرد و یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان نیفتاد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: امروز نیز برای توسعه و پیشرفت کشور باید در راه شهدا قدم بگذاریم، سیره و روش زندگی شهدا را سرلوحه خود قرار داده و روحیه جوانان آن دوران و رزمندگان دفاع مقدس در بین جامعه و مسؤولان نشر پیدا کند.

حمیدی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که روستایی‌زاده و اهل منطقه کالپوش هستم، افزود: از شما مردم عزیز کالپوش تقاضا دارم که دعا کنید بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم استان سمنان باشم.

وی ادامه داد: بنده خادم تمام مردم استان سمنان هستم و وظیفه دارم تا به تمام مردم استان از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین نقطه آن خدمت کنم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: کالپوش، منطقه‌ای محروم است که نیاز به توجه و رسیدگی‌های ویژه دارد که بررسی و پیگیری در این خصوص خواهیم داشت و در کنار مردم و با کمک آن‌ها در مسیر توسعه منطقه گام برمی‌داریم.

حمیدی تأکید کرد: مردم نقش اصلی و اساسی در توسعه منطقه کالپوش خواهند داشت که نیاز است با رویکرد توسعه‌گرایانه در مسیر برنامه‌ها و اهداف گام برداشته و کمک حال ما باشند تا سرمایه‌گذاری و اشتغال به دستان خود شما محقق شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا