سمنان

سردار سلیمانی نمونه بارز مجاهدت هوشمندانه و نوآورانه بود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در محفل خاطره گویی رزمندگان مدافع حرم به مناسبت روز جهانی مقاومت که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان و جمعی از رزمندگان مدافع حرم، دانشجویان و دانش‌آموزان در حسینیه شهدای مدافع حرم محلات سمنان برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی مقاومت روزی است که ترامپ فاسد و جنایتکار، دست به جنایتی بزرگ زد و فرمانده جبهه مقاومت اسلامی را به شهادت رساند.

وی گفت: سردار سلیمانی نمونه بارز مجاهدت هوشمندانه و نوآورانه در دنیا بود، سردار دل‌ها، دفاع مقدس را پس از ۳۰ سال با یک مدال به روز شده نمایان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: حاج قاسم سلیمانی جبهه متحد اسلامی و جبهه مستضعفان عالم را تشکیل داد و همه ادیان و مذاهب را در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم ساماندهی کرد.

سلامی گفت: حاج قاسم یک مدل را در مواجهه با استکبار ترسیم کرد و با تمام پیچیدگی‌هایی که در منطقه داشت به دنیا ارائه داد.

وی ادامه داد: حاج قاسم فقط یک انقلابی نبود، یک سیاست‌مدار و دیپلمات بود. معادلات را خوب می‌شناخت و بهترین راه‌حل را ارائه می‌داد، او مرد میدان‌های سخت بود و در خط مقدم، تصمیمات واقعی را می‌گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: آنچه سردار سلیمانی را در چشم جهانیان و ملت بزرگ ما عزیز کرد تجربه گران‌مایه دفاع مقدس، ایمان، اخلاص و توکل به خدا، آرمان‌گرایی واقع‌بینی، پیروی محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌کارگیری دقیق تدابیر رهبری و ایستادگی و مقاومت بی‌نظیر ایشان بود.

 سلامی افزود: مکتب حاج قاسم مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، مکتب حسین بن علی (ع)، مکتب انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی (ره)، امامت و هدایت ولایت امام خامنه‌ای است.

وی بیان کرد: امروز مکتب حاج قاسم فقط متعلق به ایران نیست، امروز در اروپا، آسیا، آمریکا شمالی و جنوبی، قفقاز و کشورهای منطقه صحبت از این مرد بزرگ و مجاهدت‌های اوست و اکنون از الگو حاج قاسم و مجاهدت‌های بی‌نظیر او در اقصی نقاط دنیا استفاده می‌شود و مردم عزیز نباید هیچ‌گاه این مجاهدت بزرگ فی سبیل الله و یاران فداکارش را فراموش کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا