Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سردار پلارک: سال‌ها طول می‌کشد، که مردم جهان بدانند که حاج قاسم که بود - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

سردار پلارک: سال‌ها طول می‌کشد، که مردم جهان بدانند که حاج قاسم که بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان سردار «حسن پلارک» یکشنبه شب در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در زنجان اظهار داشت: رسانه‌ها هنوز نتوانسته‌اند آنچنان که باید شخصیت بزرگ و والای حاج قاسم را معرفی کنند و باید سال‌ها طول بکشد تا جوانان و مردم جهان بدانند که حاج قاسم که بود و چگونه بود و راه و هدف ایشان چه برکاتی خواهد داشت.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از هر کس حاج قاسم از گذشته با من ارتباط داشت، افزود: از همان روزگاران ایشان را انسانی بزرگ و برجسته می‌دیدم.
وی با بیان اینکه بازگویی برخی اتفاقات و اقدامات از سوی این شهید بزرگوار باور کردنی نیست، تصریح کرد: بازگو کردن برخی از اقداماتی که از سوی این بزرگوار اتفاق افتاده باورکردنی نیست.
وی با بیان اینکه مگر می‌شود با یک عده کم و با امکانات محدود در افغانستان، عراق، سوریه و یمن جنگید و موفق هم شد، تصریح کرد: در سوریه امریکا و اتحادیه اروپا و در افغانستان هم بسیاری از کشورها با پایگاه‌های مستقل در کنار امریکا حضور داشتند، ولی این حاج قاسم بود که توانست در مقابل همه این قدرت‌ها ایستاده و پیروز شود.
سردار پلارک با بیان اینکه در قصه عراق به حاج قاسم اطلاع دادند که داعش با تمام توان در حال حرکت به طرف بغداد است، افزود: داعش بدون هیچ مقاومتی دروازه‌های بغداد را از سامرا یکی پس از دیگری فتح می‌کرد.
همرزم حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در کمتر از چند ساعت سردار سلیمانی خود را به عراق رساند و با درایت خود کاری کرد که حرکت داعش متوقف شود، افزود: حرکت حاج قاسم باعت شد تا داعش به سامراء و بعد به موصل عقب نشینی کند.
وی با بیان اینکه در قضیه سوریه تصور نمی‌شد که کسی بشار را حفظ کند، تصریح کرد: همه در کشور مخالف بودند و بسیاری تلاش می‌کردند که سردار را از این کار منع کنند، اما ایشان وارد شد و همانطور که رهبری فرمودند که بشار باید حفظ شود، بشار حفظ شد.
سردار پلارک با بیان اینکه در مقطعی آتش سنگین در سوریه احساس می‌شد، افزود: حمایت‌های بسیاری از  داعش انجام می‌شد و سردار با وارد کردن روسیه کمبود آتش سنگین را در سوریه علیه داعش، جبران کرد.
وی با بیان اینکه خواسته مردم عراق خروج اشغالگران است، افزود: امروز آمریکا التماس می‌کند که اجازه دهید ما آبرومندانه عراق را ترک کنیم.
پلارک با بیان اینکه امروز قضیه یمن نیز تمام شده است، افزود: امروز با مذاکرات مختلف تلاش دارند که آبرومندانه یمن را ترک کنند تا به حیثیت آنها در جهان ضربه‌ای وارد نشود.
سردار پلارک با بیان اینکه امروز در بحث موشکی، هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای دشمنان دنبال مهار کردن ایران هستند، افزود: امروز نفوذ منطقه‌ای ایران قدرت اصلی کشورمان است.
وی با ابلاغ سلام سردار قاآنی به مردم استان زنجان گفت: سردار قاآنی از قدر شناسی مردم زنجان در نکوداشت حاج قاسم تقدیر و تشکر کردند.

تکیه به مردم و جوانان از ویژگی‌های حاج قاسم بود

همچنین سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: ملت ایران سردار دل‌ها را فراموش نکرده و فراموش نخواهند کرد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی عاشق ولایت بود، افزود: سردار دل‌ها در بحرانی‌ترین زمان منطقه در مقابل جبهه استکبار جهانی ایستادند و پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.
وی با بیان اینکه یکی از سفارشات شهید سلیمانی ولایتمداری بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی می‌گفت ایران اسلامی امروز حرم است و اگر این حرم ضربه ببیند همه منطقه آسیب خواهد دید و حفظ ایران به عنوان یک حرم سفارش دوم حاج قاسم بود.
وی به تلاش حاج قاسم در سیل چند سال‌گذشته در خوزستان اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های حاج قاسم تکیه به مردم و جوانان و در سیل خوزستان با بسیج همه امکانات مردمی وارد صحنه شد و خدمات شایانی انجام داد.
سردار کرمی با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت با استفاده جوانان انقلابی و ولایی از اقدامات حاج قاسم سلیمانی بود، افزود: امروز شاهد ثمرات فعالیت‌های حاج قاسم در منطقه هستیم و دشمنان در حال ترک مفتضحانه منطقه هستند.

گفتنی است، در این مراسم که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، علی حنیفه شعر بسیار زیبایی در مدح حاج قاسم سلیمانی و حاج مهدی رسولی و سید یوسف شبیری به مداحی پرداختند.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2022-01-07 02:06:32

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا