مرکزی

سرقت ۵ میلیاردی کارگر یکی از ادارات دولتی اراک

امیر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل گران قیمت خدماتی یکی از ادارات دولتی در شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت وی‍‍ژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 
 
وی خاطرنشان کرد: با بررسی شیوه و شگردهای سرقت‌های انجام شده و نیز دیگر مستندات علمی موجود در صحنه‌های سرقت، سرانجام مأموران به یکی از کارگران اداره مورد نظر مشکوک و این فرد را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ علوی و یگان امداد شهرستان اراک، پس از اطمینان حاصل کردن از نقش فرد مورد نظر در وقوع سرقت‌های از این اداره و با هماهنگی با دستگاه قضائی، او را دستگیر کردند.
 
مختاری با بیان کشف وسایل سرقت شده در بازرسی از منزل فرد دستگیر شده تصریح کرد: متهم پرونده، پس از مشاهده مستندات قانونی، در بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت از محل کار خود اعتراف کرد. 
 
وی با اشاره به کشف تقریبی ۵ میلیارد ریال انواع اموال سرقتی از منزل سارق و تحویل تمامی این اموال به نماینده قانونی اداره مورد نظر افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تمامی اموال سرقتی کشف شده نیز به نماینده قانونی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک بازرسی‌های نوبه‌ای و ناگهانی از سوی مبادی نظارتی، برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی برای کارمندان و کارگران، استفاده از افراد صالح و متدین در سازمان‌ها و اداره‌های دولتی، نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد آنها و نیز واگذاری مسئولیت‌های مهم به افراد مناسب را از جمله راهکارهای پیشگیری از این جرایم برشمرد.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا