سیستان و بلوچستان

سرمایه‌گذاران بومی سرمایه خود را داخل سیستان و بلوچستان صرف کنند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، سردار محمد کرمی امروز در همایش سران طوایف با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان اقتصادی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: معتمدین مسؤلیت بزرگی در مقابل جوانان جامعه دارند و باید تلاش کنند جوانان و اعضای طایفه خود را در حوزه ایجاد تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فعال کرده تا سرمایه خود را در پارک علم و فناوری سرمایه گذاری کنند تا برای جوانان اشتغال ایجاد شود،  اگر امروز این خلا هست مقصر ما هستیم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: باید با روحیه بسیجی و خلاقیت و نگاه عالمانه به همه مسائل پیشرفت سریع در حوزه علمی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه با لبه علم و تکنولوژی فاصله ای نداریم و باید سریع این فاصله را پر کنیم، گفت: باید هر روز یک قدم به سمت علم و فناوری پیش برویم، برای توسعه و آبادی استان همه باید در میدان باشیم.

سردار کرمی افزود: با توجه به منابع و نعمت های فراوانی که در این استان در زمینه های مختلف داریم، نباید در جامعه فقیر داشته باشیم، خداوند به کار و تلاش و کوشش پاداش میدهد.

وی گفت: مرز یک فرصت سرمایه گذاری و مرکز صادرات و واردات است، سران طوایف باید جوانان را به سمت کسب علم و دانش سوق دهند چرا که نوآوری و خلاقیت و سرمایه گذاری را به دنبال دارد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: این استان جوان ترین استان از نظر نیروی انسانی است، تلاش بسیج این است که بتواند در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی  فرهنگی تاثیر گذار باشد در هفته بسیج هستیم و باید بسیجی وارد به این میدان وارد شویم.

زمینه سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم است

مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: بستر برای سرمایه گذاری در این استان در زمینه های مختلف کامل فراهم است به طوریکه  از استانهای دیگر و حتی خارج از کشور در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند.

قائمی بیان کرد: ظرفیت مرز، بندر چابهار، بخش کشاورزی و حمل و نقل  هیچکدام از این ظرفیت ها بدون اراده سرمایه گذاران ما بالفعل تبدیل نمی شود،  اینکه سرمایه گذار بلوچ ما سرمایه خود را در سایر استانها و کشورها هزینه می کند  کم کاری مسؤولان استان است.

وی خطاب به بزرگان و معتمدان گفت: از همه سرمایه گذاران استقبال می کنیم، اگر ایده ای و خلاقیت دارید مراجعه کنید تا با همکاری و همراهی برای کارآفرینی استفاده کنیم و یا اگر سرمایه دارید هم به سمت پارک علم و فناوری سوق دهید تا نخبگان زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلفی که درامدزایی و اشتغال را به دنبال دارد، هزینه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳۹

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا