سیستان و بلوچستان

شهید لک زایی میدان دار تقریب مذاهب بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خاش، سردار محمد ناظری در یادواره سردار شهید لک زایی در خاش اظهار کرد: شهید لک زایی میدان دار تقریب مذاهب در استان سیستان و بلوچستان بود.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار گفت: شهید لک زایی مظهر وحدت و تقریب مذاهب بود و همین یادواره ای که امروز در این شهرستان برگزار شده است، نمونه کوچکی از اتحاد، انسجام و نشانه وحدت است.

فرمانده قرارگاه شهید معمار افزود: موفقیت نظام و انقلاب ما، در اتحاد و انسجام است و مهمترین دلیل عصبانیت دشمن هم، اتحاد ملت ما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های اخلاقی، رفتاری و مدیریتی سردار شهید لک زایی پرداخت و گفت: دو درس از سیره و زندگی این شهید به وضوح نمایان است و آن دو عبارتند از خدمت صادقانه و بی منت، و دیگری اهتمام داشتن به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت.

سردار ناظری ادامه داد: مسئولین ما باید از این سیره درس و الگو بگیرند و همواره خدمت صادقانه را پیشه راهشان کنند.

فرمانده قرارگاه شهید معمار بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا برای الگو گرفتن از شهداست.
وی با اشاره به رفاقت بیش از سه دهه خود با این شهید بزرگوار گفت: این شهید بزرگوار از دوران کودکی و نوجوانی در کنار پدر عالم، روحانی و وارسته شان، تربیت قرآنی یافت و این تربیت باعث شد که ایشان تفکر قرآنی داشته باشد.

وی هیبت، شجاعت، متانت، تواضع، فروتنی و ولایت پذیری و حرکت در مسیر شهدا را از دیگر ویژگی های شهید لک زایی که به عنوان پدر بسیجیان استان سیستان و بلوچستان معروف است، اشاره نمود.
گفتنی است نهمین یادواره سردار شهید حاج حبیب لک زایی و شهدای وحدت، امنیت و خدمت و شهدای شهرستان خاش با حضور خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه و مردم غیور شیعه و سنی استان، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا