خوزستان

سرمربی خلیج فارس ماهشهر: خوشحالم تاریخ‌ساز شدیم/ راه‌های نفوذ هوادار را بستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، موسی قنواتی پس از پیروزی یک بر صفر تیم خلیج فارس ماهشهر مقابل هوادار در جریان رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: ما نقاط ضعف و قوت تیم هوادار را از هفته گذشته بررسی کرده بودیم. شناخت کاملی از آنها داشتیم و به همین دلیل امروز اتفاق خوبی برای ما رخ داد. تمام راه‌های نفوذ را بستیم تا آنها نتوانند به هدف خود برسند. با تعویض‌هایی که داشتیم در نیمه دوم به خواسته خود رسیدیم.

وی ادامه داد: به هوادارانی که امروز ما را یاری کردند هم تبریک می‌گویم. برای نخستین بار در تاریخ فوتبال بندر ماهشهر یک تیم لیگ برتری به اینجا آمد و با شکست برگشت. هوادار از تیم‌هایی است که شرایط خوبی دارد، اما امرو فرصتی مقابل ما نداشت. با هدف و برنامه‌ای که داشتیم توانستیم به هدف خود برسیم و شور و نشاط خوبی به مردم ماهشهر تزریق کردیم. امیدوارم مردم این هدیه را از ما بپذیرند.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: از نماینده شهرستان، فرماندار و پتروشیمی‌هایی که تا امروز هم حامی ما بودند می‌خواهم که بیشتر به ما کمک کنند و کنار ما باشند. تیم ما مردمی است و برای آینده برنامه دارد. انتظار داریم حمایت‌ها از ما برداشته نشود. به شاگردانم هم تبریک می‌گویم که امروز جنگیدند، برنامه‌های تاکتیکی ما را به خوبی پیاده کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم. 

قنواتی با بیان اینکه جام حذفی جام شگفتی‌ها است، ادامه داد: ما امروز باید روز سختی را برای تیم هوادار رقم می‌زدیم و خوشحالم که برای نخستین بار در تاریخ بندر ماهشهر این اتفاق افتاد.امیدوارم در ادامه بتوانیم به همین شکل دل هواداران را شاد کنیم. مسئولان هم باید کمک کنند تا حداقل شرایط زمین ما بهتر شود، چون ممکن است بازهم به تیم‌های لیگ برتری برخورد کنیم. 

وی درمورد داوری این بازی، گفت: داوری خیلی خوب قضاوت کرد. از تیم داوری تشکر می‌کنم و شک ندارم در ادامه بیشتر از این داور خواهیم شنید. 

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در مورد بیرون ماندن بخشی از تماشاگران، تصریح کرد: تماشاگران با تمام توان می‌آیند تا از تیم شهر خود حمایت کنند و وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد ما هم ناراحت و نگران می‌شویم. بهتر است من در این خصوص صحبت نکنم و سایر مسئولان جوابگو باشند. ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم و دوست داریم هوادار داشته باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا