سیاسی

شکست در برابر سپاه، نشان از پوشالی بودن قدرت آمریکا دارد

به گزارش گروه سیاسی برگزیده های ایران، جمعی از دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای، اقدام غرورآفرین نیروی دریایی سپاه در مقابله با ارتش متجاوز آمریکا در دریایی عمان را تبریک گفتند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّه وَمِن رِّبَاطِ ٱلخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکُم / انفال ۶۰

 روزهای میانی آبان ماه همواره یادآور حوادث عظیمی در تاریخ این مرزوبوم بوده و با استکبارستیزی و مبارزه گره خورده است؛
 امسال نیز  شاهد بودیم که همان ایمان و اعتقادی که در سال ۵۷ دانش‌آموزان و دانشجویان را به صف اول مبارزه با رژیم طاغوت کشاند و در سال ۵۸ سفارت بزرگترین قدرت جهان در آن زمان را تسخیر کرد؛ امروز در طلیعه قرن جدید، در دل‌های سربازان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوه نمود و حماسه ای دیگر خلق کرد.

در طول سالیان دراز، این حقیقت بر همگان آشکار شده که آمریکا و کشورهای پیرو او هیچگاه دست از دشمنی با مردم انقلابی و سرافراز ایران برنداشته و هیچ سخن و وعده ای از سوی آنها قابل اعتماد نیست. همچنان که امروز شاهدیم سیاست‌مداران آمریکایی از سویی دم از مذاکره و گفتگو می‌زنند و از سوی دیگر ارتش تروریستی شان اقدام به دزدی علنی از ثروت ملی کشورمان می‌کند! بنابراین مسئولین و کارگزاران نظام می‌بایست در تمامی عرصه های مواجهه جمهوری اسلامی با آمریکا و متحدانش، نهایت دقت، هوشیاری و احتیاط را در حراست از منافع ملی و خطوط قرمز نظام داشته باشند.

شکست ناوگان آمریکایی در برابر دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران ، مانند وقایع پیشین از جمله دستگیری تفنگ‌داران آمریکایی و حمله موشکی به عین الأسد، نشانه ای از یک واقعیت مسلم دارد که اندیشمندان و تحلیلگران بابصیرت و در رأس آنها امام راحل ( رضوان الله تعالی علیه) و رهبر فرزانه انقلاب (دام ظله العالی) از مدت ها پیش نوید آن را داده بودند و آن افول قدرت پوشالی آمریکا و کشورهای رأس نظام سلطه است و این نکته مهمی است که در دستگاه محاسباتی مسئولین نظام نباید از آن غفلت شود.

ما، جمعی از دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله ۱۳ آبان، اقدام شجاعانه و غرور‌آفرین نیروی دریایی سپاه پاسداران را مایه افتخار و سربلندی ملت ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانسته و بار دیگر یادآور می‌شود که تنها راه پیشرفت و اقتدار کشور نه مذاکره و سازش بلکه تقویت بنیه داخلی در همه زمینه ها و هوشیاری در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان است.

و الحمدلله رب العالمین و العاقبه للمتقین

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهر کرد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا