Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منصوب شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، «علی محمدیان اردی» به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل منصوب شد.

در حکم وزیر بهداشت، آمده است؛ خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعظاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به‌عمل آید.

در این راستا و با توجه به نعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان«سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ پیش از این، شهرام حبیب‌زاده، ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را بر عهده داشت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا