مازندران

کیسورین: بسکتبالیست‌های ایرانی باهوش و مستعد هستند/ مسیر افتخارآفرینی باز است

اِوگینی کیسورین در حاشیه برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ به میزبانی شهرستان آمل، در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در کشور ایران فعالیت دارم و کار بسکتبال را با رده پایه دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ایران بازیکنان مستعد و باهوش دارد و در این کشور از من استقبال گرم شده است، افزود: بسکتبالیست‌هایی که پس از استعدادیابی انتخاب شدند سرشار از استعداد و توانایی هستند و طبیعی است که در کار خود ممکن است اشتباهاتی هم داشته باشند ولی با تمرین و تکرار اشتباهات تبدیل به نقاط قوت می‌شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مهم این است که بازیکنان ایرانی خواهان یادگیری و تمرینات سخت و شدید هستند، خاطرنشان کرد: کاملا از بازیکنان و تمرین آنها راضی هستم هرچند آینده برای جوانان و نوجوانان است ولی آینده آنها بستگی به عملکرد در زمان حال است و می‌خواهیم در طول سه سال کار سخت با هوش کار کنیم.

این مربی با اشاره به اینکه برای همه بازیکنانی که استعدادیابی شدند کار سخت و خوب در برنامه دارم، تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی در اردوی آمل فراهم است، کاملا از شرایط میزبانی راضی هستم و از امکانات و شرایط رضایت دارم، واقعا خوب است که بازیکنان در این مجموعه هم زندگی می‎کنند، هم تمرین دارند و هم از تغذیه مناسب و مطلوب برخوردارند تا از وقت‌شان به بهترین شکل استفاده شود و زمان برای آنها هدر نمی‌رود.

کیسورین با تأکید بر اینکه راه افتخارآفرینی برای بازیکنان باز است، متذکر شد: ما سخت کار می‌کنیم و با توجه به تجربه ۳۰ ساله می‌خواهم همه آنها را در اختیار بازیکنان قرار دهم تا آنها از آموخته‌هایم بهره بگیرند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا