اجتماعی

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه امتداد بزرگراه یادگار امام در سال ۱۴۰۳

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه امتداد بزرگراه یادگار امام در سال ۱۴۰۳

– اخبار اجتماعی –

محمدرحیم مرتضوی؛ شهردار منطقه ۹ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره پروژه یادگار امام(ره) اظهار کرد: پروژه یادگار امام(ره) در حال اجرا است که در این پروژه ۴۴ معارض شخصی داریم که حاضر به توافق نشدند بنابراین روند اعمال ماده ۹ تملک را اعمال کردیم و به مبلغ کارشناسی رسیدیم تا با حکم قضایی تملک را انجام دهیم. همچنین سه معارض نهادی داشت که شهردار تهران با یک عزم و اراده به توافقات رسید، توافق با وزارت دفاع و ارتش برای عبور بزرگراه و توافق با وزارت آموزش و پرورش برای تملک ۱۳ سوله این نهاد و عبور بزرگراه از مسیر با این عزم و اراده انجام شد.

مرتضوی گفت: بخش وزارت دفاع خریداری شد و آن را به پیمانکار تحویل دادیم و معارض آن رفع شده و درباره قسمت مربوط به ارتش در دو روز گذشته صورتجلسه توافق انجام شده و تا پایان ماه نهایی می شود، همچنین بخش ۱۳ سوله آموزش و پرورش نیز در حال تحویل به پیمانکار است تا پس از این توافقات، اقدامات اجرایی انجام شود و پروژه یادگار در فاز اول به میدان فتح برسد. قرار است که در فصل اول سال ۱۴۰۳، فاز اول پروژه یادگار به بهره‌برداری برسد.

آخرین جزئیات از زمان بهره‌برداری از فاز نخست امتداد بزرگراه یادگار امام

شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: انتهای بزرگراه یادگار فعلی به خیابان هرمزان می‌رسد که عرض کمی دارد و باعث پس‌زدگی و ایجاد ترافیک در سایر معابر می‌شود. تکمیل این پروژه بار ترافیکی را از هرمزان و سی متری جی و میدان فتح و متوسلیان بر می‌دارد و عبور و مرور از شمال به جنوب و بالعکس در غرب تهران را راحت‌تر می‌کند، فاز دوم پروژه نیز در حال حاضر در دست اقدام است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا