Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سفیر عربستان در واشنگتن: شراکت ما با آمریکا با وجود اختلافات قوی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

سفیر عربستان در واشنگتن: شراکت ما با آمریکا با وجود اختلافات قوی است

سفیر عربستان در واشنگتن: شراکت ما با آمریکا با وجود اختلافات قوی است

به نقل از سایت الاخبار، ریما دختر بندر بن سلطان، سفیر عربستان سعودی در ایالات متحده در جریان مشارکت در پنجاه و سومین دور از اجلاس اقتصادی داووس گفت: روابط با آمریکا برای هر دو کشور خوب است و مشارکت دنیایی با ثبات‌تر را به وجود می آورد. روابط با آمریکا برای جهان بسیار ضروری است، گاهی اختلافی پیش می‌آید؛ اما همیشه یک مشارکت قوی وجود دارد.

هیئت بلندپایه‌ای از عربستان به ریاست فیصل بن فرحان، وزیر خارجه این کشور با هدف تقویت همکاری‌های بین‌المللی و یافتن راه حل های مشترک بیشتر برای رویارویی با چالش های ژئوپلیتیکی، اقتصادی، توسعه ای و اجتماعی در اجلاس داووس شرکت کرده است.

این هیئت با توجه به پیشرفت‌های حاصل شده در چارچوب چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان و روند تحول و توسعه که هدف از آن دستیابی به اقتصادی شکوفا و متنوع و استقبال از فرصت‌های همکاری مشترک با جهان است در این اجلاس شرکت کرده است.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا