لرستان

ادای احترام استاندار لرستان به خانواده‌‌ خرم‌آبادی که اعضای بدن فرزندشان را اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با حضور در منزل مریم علیزاده با خانواده این مرحومه دیدار و از عمل خیر آنها در اهدا اعضای فرزندشان به بیماران نیازمند تقدیر کرد. 

استاندار لرستان در این دیدار با اشاره به اینکه اهدا عضو نمونه بارز ایثار است، اظهار داشت: مصیبت از دست دادن فرزند برای هر پدر و مادری سنگین و جانکاه است اما عمل خداپسندانه و انسان دوستانه والدین این مرحومه علیرغم آنکه از لحاظ عاطفی برای آنها دشوار بود اما به تعداد دیگری از هم استانی هایمان زندگی دوباره بخشید. 

وی افزود: شکی نیست که اهداء زندگی به دیگران رضایتمندی خداوند و آرامش قلبی برای خانواده این مرحومه را در پی خواهد داشت و این اقدام خداپسندانه گامی در جهت فرهنگ سازی اهدا عضو افراد مرگ مغزی به نیازمندان جامعه بود که خانواده مرحومه مریم علیزاده به خوبی از عهده این کار بزرگ برآمدند.
 
استاندار لرستان ادامه داد: در دیدار امشب با این خانواده ایثارگر علاوه بر ادای احترام و عرض تسلیت، نیت بر انجام تقدیر از این عزیزان بود که یقینا اجر واقعی این عمل خیر نزد خداوند محفوظ و دعای خیر خانواده های گیرنده عضو همواره با آنان خواهد بود. 

زیویار تاکید کرد: این اقدام ارزشمند به نوعی ایثار خانواده مرحومه علیزاده بوده و امیدواریم که با الگو برداری از کار مهم و تاثیرگذار آنها، فرهنگ اهدا عضو در جامعه به خوبی نهادینه شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا