سیاسی

امیر آشتیانی: امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز باید با مشارکت کشورهای منطقه تامین شود

امیر آشتیانی: امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز باید با مشارکت کشورهای منطقه تامین شود

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با سرلشکر ستاد مطر بن سالم بن راشد البلوشی با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای کشور عمان در روابط میان دو‌ کشور، گسترش تعاملات و همکاری‌ها میان دو کشور را در چارچوب رهبران دو‌ کشور ارزیابی و بر پیگیری توافقات صورت گرفته تاکید کرد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به اهمیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز، لزوم آرامش و تامین امنیت این منطقه راهبردی با مشارکت کشورهای منطقه را مورد تاکید قرار داد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقا سطح همکاری با عمان را اعلام کرد.

در این دیدار فرمانده ارتش سلطنتی عمان سرلشکر ستاد مطر بن سالم بن راشد البلوشی با ابراز خوشحالی از حضور در جمهوری اسلامی ایران روابط میان دو کشور و ملت را خوب ارزیابی و سفرهای مقامات سیاسی و نظامی دو کشور را برای ارتقا سطح روابط بسیار موثر دانست.

وی با اشاره به سیاست متعادل و متوزان کشور عمان در جهان و رعایت حسن همجواری با همه همسایگان ، رابطه با جمهوری اسلامی ایران را با اهمیت توصیف کرد و بر ارتقا سطح روابط تاکید کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا