اخبار ورزشی

خشم بیرانوند از ویدیوی جنجالی ورزشگاه آزادی

خشم بیرانوند از ویدیوی جنجالی ورزشگاه آزادی

علیرضا بیرانوند در پایان بازی برابر الدحیل و برتری در این جدال حساس از عملکرد هم‌تیمی‌هایش قدردانی کرد و گفت: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم. ما پرسپولیس ایرانیم. به تمام هواداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم. هواداران باید به این تیم افتخار کنند. من از بازی بچه‌ها لذت بردم. اگر امکانات باشد بازیکنان خیلی توانایی دارند. پرسپولیس مالک توپ و میدان بود و این موضوع جای تبریک دارد.
او ادامه داد: برد شیرینی کسب کردیم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم و دیدیم که چه قدر خوب بازی مالکانه انجام دادیم و سه امتیاز شیرین کسب کردیم. به امید خدا بتوانیم از این گروه خیلی سخت صعود کنیم. یکی از بهترین‌ گروه‌ها همین گروه پرسپولیس است.
بیرانوند درباره نقش زمین در عملکرد پرسپولیس گفت: تمام مردم ایران دیدند که کیفیت زمین چه مقدار روی بازی تاثیر دارد. من هفت سال است که در پرسپولیس هستم و ندیدم که تیم اینقدر با کیفیت بازی کند. برخی اوقات در آزادی با چمن خوب، بازی خوبی داشتیم. در قطر مقابل الدحیل مالکانه بازی کردیم و این واقعا جای شکر دارد. امیدوارم چنین بازی‌هایی در لیگ هم انجام دهیم و در بازی‌های بعدی در آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. همچنین امید دارم تا آن زمان کیفیت چمن آزادی خوب شود.

گلر ملی‌پوش سرخ‌ها در خصوص شرایط پرسپولیس در آسیا گفت: اکنون برای اینکه بگوییم از گروه بالا می‌آییم زود است. باید تمام تمرکز خود را بگذاریم و قبول کنیم که می‌توانیم صعود کنیم. زمانی که مقابل الدحیل بازی خوبی ارائه داده‌ایم باید به این باور برسیم که جای اشتباه نداریم. همینطور باید پیش برویم و با امکانات خوب تلاش کنیم.

بیرانوند ادامه داد: در بازی اول درگیر جوی شدیم که برای تیم اتفاق افتاد. رونالدو شخصیت بزرگ و هواداران خودش را دارد. پرسپولیس درگیر جوی شد که فکر کردیم میزبان نیستیم. باید حق داد چرا که ستاره‌ای وارد ایران شد که مردم آن را دوست دارند. بیشتر توجه به سمت تیم النصر بود. اتفاقاتی که قبل از بازی با النصر افتاد تمرکز تیم را به هم ریخت. اگر سرلک مقابل النصر اخراج نمی‌شد می‌توانستیم بدون شکست بازی را ترک کنیم. امیدوارم امکانات ما هم خوب شود. نشان دادیم که حرف زیادی برای گفتن داریم.

او در واکنش به قارچ‌زدگی چمن ورزشگاه آزادی و ویدیوی ترمیم غیرحرفه‌ای چمن هم گفت: نمی‌دانم چرا این ویدیو منتشر شد. با توجه به اینکه می‌دانیم تیم‌های بزرگی با ستاره‌هایشان به ایران می‌آید چرا ویدیوی ترمیم چمن آزادی که الگو و نماد است در فضای مجازی پخش می‌شود؟ چه کسی چنین اجازه‌ای داده است؟ نباید این تصاویر بیرون می‌آمد. خیلی‌ها دنبال سوء استفاده هستند تا ورزش کشور را زیر سوال ببرند.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا