خراسان رضوی

همه وظیفه داریم به دولت جدید کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در نشست خادمان انقلاب که به مناسبت هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یک توفیق است و یک رحمت برای خانواده های معظم آنان و این عنایت الهی نصیب هر کسی نمی شود و این فیض عظیم را خانواده های معظم شهدا قدردان باشند.

وی گفت: متأسفانه در دنیا همه هجمه ها بر علیه فرهنگ شهادت و ایثارگری است و وظیفه مبلغین و دستگاه های تبلیغی برای احقاق حق و نشان دادن مظلومیت این فرهنگ عظیم سنگین است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: کوچکترین وظیفه آحاد مردم خصوصا مسئولان احترام خالصانه و بدون ریا به خانواده شهدا است و باید ایثارگری این خانواده ها و فرهنگ تکریم این عزیزان در جامعه گسترش یابد.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر باشد، بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با خدمات ماندگار خود در تاریخ معاصر ما هستند و امید است دولت سیزدهم در مسیر شهیدان رجایی و باهنر قدم بردارند و باید همه به دولت جدید کمک کنیم که در راه خدمت به مردم توفیق داشته باشد.

تجلیل از خانواده های شهدای کارمند در ورامین

همچنین طی مراسمی با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، امام جمعه موقت و بخشدار مرکزی ورامین، مسئولین بسیج ادارات و جمعی از مسئولین شهرستان ورامین به مناسبت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند از ۱۵ خانواده شهید کارمند شهرستان ورامین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا