آذربایجان شرقی

فراز کمالوند: بازی با تراکتور هیچ فرقی با سایر بازی‌ها ندارد/حیف که تماشاگران تراکتور نیستند

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: بازی تراکتور همانند سایر بازی‌ها برای ما بوده و حساسیت خاصی در این بازی نیست و با تمام قوا به مصاف تراکتور خواهیم رفت.

وی گفت: تیم ما هفته به هفته بهتر شده و من کمتر از ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات این تیم را تحویل گرفتم و فصل بدنسازی را از دست داده و بدون بازی تدارکاتی وارد میدان شدیم، به همین خاطر در ابتدا مشکلاتی داشتیم که در هر بازی چند بازیکن را از دست می‌دادیم، اما من از بازیکنانم فوق‌العاده راضی هستم و تیم من هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی می‌کنند و در بازی هفته قبل هم مقابل ذوب‌آهن حتی می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

کمالوند تصریح کرد: نسبت به تیم تراکتور شناخت داریم و چند بازی اخیر این تیم را دیدیم، مربی کرواتی که آمده تاثیرات مثبتی به وجود آورده و این تیم همانند ما مشکلاتی دارد که سعی می‌کنیم از نقاط ضعفش، به هدف‌مان برسیم.

سرمربی سابق تیم تراکتور متذکر شد: تیم تراکتور را در دوست داشته، دارم و خواهیم داشت و همه از علاقه من از تیم تراکتور خبر دارند و با بازی با تراکتور هیچ حساسیتی ندارد و من الان سرمربی نفت مسجد سلیمان هستم  ۳ امتیاز بازی برابر تراکتور همانند ۳ امتیاز بازی قبلی و بعدی است و حساسیتی نداشته و به دنبال برگزاری بازی زیبا هستیم. خیلی دوست داشتم تماشاگران در بازی فردا بودند و بازی را از نزدیک نگاه می‌کردند و امیدوارم از هفته بعد حضور تماشاگران در ورزشگاه محقق گردد.

کمالوند خاطرنشان کرد: ما عادت کردیم و در هفته چند بازیکن به دلیل مصدومیت داریم و مشکلات‌مان زیاد است، اما قطعا در پایان فصل نفت مسجد سلیمان در جایگاه قابل قبولی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا