خراسان رضوی

شریفی: داور مثل هلو بازیکن ما را اخراج کرد/ پدیده یک تیم یتیم است

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، مهدی شریفی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: وقتی بازیکن ما را به استادیوم راه نمی‌دهند همین اتفاقات رخ می‌دهد. در بیرون از زمین کسی پشت این تیم نیست، تا وقتی مشکلات ادامه داشته باشد این تیم همین است.

وی افزود: داور هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد چون با خودش می‌گوید کسی پشت این تیم نیست.آبرو و شرف تیم ما می‌رود ولی کسی پشت ما نیست.همین بازی با استقلال باعث شده ۴ نفر بیایند و بروند وگرنه کسی را اینجا نمی‌بینید.

مهاجم پدیده تاکید کرد:مسئولان استان پشت تیم بیایند، تا کِی می‌خواهید با هم بد باشید؟ مگر می‌شود بازیکن تیم ما را روی سکو راه ندهند؟ داور مثل هلو بازیکن ما را اخراج کرد.قشنگ انگار یتیم هستیم و هر کسی می‌رسد در سر ما می کوبد.

شریفی خاظر نشان کرد: اسم هر کدام از بازیکنان ما را یک تریلی نمی‌کشد ولی بعد از ۱۱ هفته ۲ امتیاز داریم. باز هم می‌گویم این بازیکنان کیفیت خوبی دارند، این همه مربی تغییر کرد ولی مشکلات اینها نیستند. مقامات استان باید پشت این تیم باشند. اگر قرار باشد با هم لج کنید هیچ کاری پیش نمی رود.

وی در خصوص اینکه مجموعه باشگاه هم در این مشکلات مقصر است گفت:سر کادر فنی ما را بریدند. من حرفم این است حق ما هر روز پایمال می شود. نمی‌دانم مشکل کجاست ولی کاری کنند مشکلات حل شود. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا