اقتصادی

قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ رکود بازار ادامه دارد

قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ رکود بازار ادامه دارد

قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ افزایش جزئی را تجربه می‌کند. بازار خودرو از آغاز هفته جاری، وارد رکود دیگری شده و هر روزی که افت قیمت مشاهده می‌شود، بازار خودرو در فردای آن روز افزایشی گزارش می‌شود.

نرخ دلار در روز گذشته، تغییر چندانی نداشته و به همین دلیل، توانایی تأثیرگذاری روی بازار خودرو را ندارد. رکود به وجود آمده در بازار، به قدری قوی است که حتی افزایش قیمت کارخانه خودروهای داخلی نیز نتوانست مردم را برای خرید از بازار ترغیب کند. بنابراین به وضوح می‌توان مشاهده کرد که دید مردم به بازار خودرو تغییر کرده و نگاه سرمایه‌ای از آن، برداشته شده است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.
قیمت برخی از خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، افزایش جزئی دارد؛ اما کلیت بازار، باثبات است.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی از آغاز معاملات هفته جاری، هیچ تغییری نداشت اما امروز با افزایش سه میلیونی، روی نرخ ۳۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.
پژو ۲۰۷i دنده دستی هاچ‌بک پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که روز گذشته سه میلیون تومان کاهش داشت؛ امروز آن‌را جبران کرد و با افزایش سه میلیونی که نسبت به روز گذشته دارد، به نرخ ۶۱۶ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ که قوی‌ترین سدان تولیدی ایران خودرو به شمار می‌رود. این خودرو با افت چهار میلیون تومانی که امروز تجربه کرد، به نرخ ۷۴۱ میلیون تومان رسید.

تارا دستی V۱ که جدیدترین نمونه از این سدان محسوب می‌شود، یکی از رکوردداران افت قیمت در بازار داخلی‌های امروز بوده است و با افت ۱۵ میلیونی، به قیمت ۷۲۷ میلیون تومان معامله می‌شود.
قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ رکود بازار ادامه دارد

قیمت خودروهای داخلی، امروز غالباً ثابت است و تغییر چندانی ندارد.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۳۵ میلیون تومانی روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

آریزو ۵ توربوشارژ جدید که یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که یکی دیگر از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود؛ امروز تغییر قیمتی را تجربه نکرده و با همان نرخ یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، جزو معدود خودروهای مونتاژی تغییر قیمت یافته بازار محسوب می‌شود. این کراس‌اوور چینی با افزایش ۳۰ میلیونی به قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ رکود بازار ادامه دارد

بازار خودرو در رکود عمیقی فرو رفته، به حدی که حتی افزایش قیمت کارخانه خودروهای داخلی نیز نمی‌تواند مردم را برای خرید از بازار ترغیب کند. از سوی دیگر نرخ دلار نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته و بزرگ‌ترین عامل گرانی یا رکود قیمت خودرو در بازار فعلی همانند تمامی محصولات دیگر، نرخ دلار در بازار آزاد است. بنابراین تا زمانی که تغییری روی نرخ دلار مشاهده نشود، بازار خودرو نیز در آرامش به روند خود ادامه خواهد داد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در برگزیده مراجعه کنید.

۲۳۳۲۲۰

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا