اخبار ورزشی

خاطره جالب از بازیکن همیشه جنجالی آبی‌ها

خاطره جالب از بازیکن همیشه جنجالی آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ مدافع سابق منچسترسیتی فاش کرد که این حادثه تنها چند هفته پس از آن رخ داد که بالوتلی تقریباً خانه خود را به آتش کشید.بالوتلی تنها چند روز قبل از دربی منچستر در اکتبر ۲۰۱۱، بخشی از خانه خود را با آتش بازی در داخل خانه به آتش کشید. او در یک برد ۶-۱ دربی منچستر گلزنی کرد و پیام خود “چرا همیشه من؟”را زیر پیراهن خود نمایش داد. در همین حال، این بازیکن ایتالیایی پس از حادثه خانه خود سفیر ایمنی آتش سوزی شد.

ریچاردز با یادآوری این حادثه به پادکست The Rest is Football گفت: «داستان آتش بازی بالوتلی خنده دار است. چون داستانی که همه شما می‌دانید، داستان خانه خودش است، جایی که او اساساً در خانه اش آتش بازی می‌کند و اغراق نمی‌کنم باید حدود ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ پوند خسارت به خانه وارد شده باشد. اگر اکنون در گوگل جستجو کنید احتمالاً می‌توانید آسیب را ببینید. اما چیزی که مردم نمی‌دانند، او چند هفته بعد به خانه من آمد و سعی کرد در خانه من هم آتش بازی کند. او با آتش مرا در اطراف آشپزخانه ام تعقیب می کرد. من می گفتم چرا و او فقط در خانه به من نگاه می کرد، مثل اینکه این مسئله برای او عادی بود می خندید.”

ریچاردز در ادامه افزود: ” البته باید بگویم او یک دوست بی نظیر است. من نمی توانم کاری انجام دهم جز دوست داشتن او. او پسر خوش قلبی است و من او را خیلی دوست دارم.”

بالوتلی و ریچاردز در طول دوران حضور خود در سیتی ۳۶ بار با هم بازی کردند و قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شدند.

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا