کردستان

در شهرستان بانه ۲۵پروژه گازرسانی با حضور استاندار کردستان افتتاح شد

در شهرستان بانه ۲۵پروژه گازرسانی با حضور استاندار کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه در آیین بهره‌برداری از طرح گازرسانی در شهرستان بانه اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها، تعداد روستاهای گازدار شهرستان مرزی بانه به ۱۹۱ روستای گازدار افزایش یافت.

احمد فعله گری افزود: ۲۵ پروژه افتتاح شده شامل ۱۲ روستا با تحت پوشش قرار گرفتن ۲۲۲ خانوار و ۹ منطقه مسکونی کوخ نشین با ۸۱ خانوار و ۴ پروژه صنعتی می باشد.

وی با بیان اینکه امروز شهرستان مرزی بانه به یک شهرستان کاملا سبز مبدل شده است ، ادامه داد: در مجموع در دهه فجر، با افتتاح این ۲۵ طرح گازرسانی در شهرستان بانه ، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در حال حاضر با تحت پوشش قرار گرفتن ۱۹۱ روستای شهرستان بانه و ۱۰۸ کوخ از گاز طبیعی ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی به ۱۰۰ درصد رسیده و در این ایام مقدس گرامیداشت دهه مبارک فجر جشن پایان گازرسانی در این شهرستان اعلام می گردد.

فعله‌گری با اشاره به اینکه برای تحت پوشش قرار دادن ۱۰۰ درصد جمعیت کل شهرستان بانه بیش از ۱۱۷۰ کیلومتر شبکه گازرسانی اجراءشده است ، یادآور شد: برای اتمام این طرح عظیم گازرسانی ۵۴ کیلومتر خط تغذیه فلزی هم اجراء شده است که در مجموع ۱ هزار و ۲۲۴ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گازرسانی در این شهرستان اجراء شده است و تعداد ۴ ایستگاه سی جی اس و ۱۹ ایستگاه تی بی اس نیز نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود از حمایت و همراهی استاندار محترم استان کردستان و مدیران اداراتی که شرکت گاز استان کردستان را در راه خدمت رسانی به مردم شریف استان کردستان و خصوصا مردم مرزدار و غیور شهرستان مرزی بانه یاری دادند تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم استاندار کردستان از زحمات مجموعه مدیریت ، کارکنان و عوامل اجرایی شرکت گاز استان کردستان تقدیر کرد و مشعل آغاز بهره برداری از این پروژه ها را بااهدای صلوات برمحمد مصطفی (ص) و آل محمد روشن کرد.

لازم به ذکر است شهرستان بانه دارای ۵۹ هزار مشترک در بخش های مسکونی ، تجاری و عمومی و صنعتی است که از این تعداد ۲۲۴ مورد مشترک صنعتی است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا