Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شهید تهرانی‌مقدم در مقابل قدرت سخت دشمن بازدارندگی ایجاد کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

شهید تهرانی‌مقدم در مقابل قدرت سخت دشمن بازدارندگی ایجاد کرد

به گزارش برگزیده های ایران از خوی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: شهید تهرانی‌مقدم و همسنگران او در مقابل قدرت سخت دشمن بازدارندگى مؤثر ایجاد کردند و با گشودن راه میان‌بُر در عرصه دانش دفاعى، سیطره نرم دشمن را در عرصه علمى و صنایع دفاعى راهبردى به چالش کشیدند.

امام‌جمعه خوی با بیان اینکه از نگاه شهید تهرانى‌مقدم موشک، ابزارى بود که مى‌توانست ما را به نقطه‌ى قابل قبولى در دفاع از خود برساند گفت: او خواب دشمن براى هرگونه تجاوز به حریم وطن اسلامى، آشفته ساخت و از توانمندى‌هاى ایران کابوس وحشتناکى براى صهیونیست‌ها ساخت و خواب راحت را ازچشم آنان گرفت و وصیت کرد روى سنگ قبرش بنویسند: اینجا مزار کسی است که آرزوى نابودى رژیم صهیونیستى را داشت.

قاسم‌خانی در ادامه با اشاره به موضوع عدالت اجتماعی و عوامل تحقق آن عنوان کرد: قوی عمل کردن نهادهای نظارتی و سپردن مسئولیتها به افراد مورد اعتماد، دانا و کاردان و استفاده از جوانان مومن و انقلابی در مسئولیت ها می‌تواند زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی در جامعه باشد.

وی سپس با اشاره به موانع تحقق عدالت اجتماعی گفت: انسان‌های فاسد، روحیه ظلم‌پذیری، قوانین و تصمیمات نادرست برخی از مسئولین و انحراف از مسیر عدالتخواهی از عواملی هستند که می‌توانند مانع تحقق در جامعه شوند.

قاسم‌خانی در پایان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: امام علی (علیه السّلام) می فرماید: «أجوَرُ النَّاسِ مَن عَدَّ جَورَهُ عَدلاً مِنه» (میزان الحکمه، ج۲، ص۱۷۷۵). جائرترین مردم کسی است که جور خودش را به عنوان عدل قلمداد کند.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا